Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розповідь учителя

— А який ярмарок найвідоміший в Україні? (Сорочинський)

— Ярмарковий рух в Україні має багатовікову історію. Уже в 40-х роках

XIX ст. тут діяло 12 тисяч ярмарків, у тому числі 178 великих і середніх. Сорочинський не був ані найбільшим з них, ані найвідомішим. Село Великі Сорочинці Миргородського району, напевне, й залишилося б, як і багато інших сіл Полтавщини, маловідомим, якби його не прославив на віки великий земляк —

український і російський письменник Микола Васильович Гоголь. У повісті «Сорочинський ярмарок», що є складовою «Вечорів на хуторі біля Диканьки», Микола Гоголь описує, як люди з усіх кінців їдуть на ярмарок десь на початку XIX ст. Багато людей приїздило в Сорочинці, щоб придбати різноманітні, дефіцитні

на той час, речі, товари. їх не зупиняло навіть те, що ярмарковий майдан являв собою необладнане поле, без будь-яких умов для учасників і для гостей. Давні ярмарки відбувалися зазвичай напередодні церковних свят

або святочних сезонів; звідси й назва багатьох з них. Вони були одночасно й суспільно-культурними подіями, сприяли спілкуванню людей з далеких околиць та родинно-товариським зв’язкам. Ярмарки мали свій фольклор; на них відбувалися ярмаркові вистави, зокрема лялькові, музичні виступи та різні атракціони, переважно на імпровізованих естрадах, у балаганах.

Фізкультхвилинка

 

Демонстрування та аналіз зразка

Інструктаж учителя

Перед вами в конвертах — необхідні матеріали (смужки кольорового паперу, ескіз, полотно для плетіння у формі квадрата), які ви приготуваливдома, та ескіз, яким ви можете скористатися при роботі. Дістаньте, подивіться.

• Працювати будемо самостійно. Кожен виготовлятиме свій килимок. Візерунок оберіть зі зразка, виконайте за ескізом або придумайте свій.

• Але перед початком необхідно з’ясувати порядок виконання роботи.

На партах — картки, де хаотично розташовані наступні кроки.

Кінці кожної смужки закріпи на підставі клеєм.

Виконай плетіння за зразком або за придуманим малюнком,

Вибери візерунок для килимка.

Нарізані смужки паперу акуратно підтягни, не допускай великих просвітів і перекосів у плетінні.

III. ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ

IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ

V. Підсумок уроку

Сьогодні ви на славу потрудилися. У вас все вийшло завдяки вашому терпінню, увазі та вмінню співпрацювати одне з одним.

— Чи сподобався вам урок?

— Про що нове ви дізналися на уроці?

— Чого навчилися?

Урок № ______ Дата _______


Читайте також:

  1. Виконання пісень за вибором учителя та учнів
  2. Виявлення рівня сформованості уявлень про урок як творчу діяльність учителя
  3. Діяльність учителя й учня у різних видах навчання.
  4. Моделювання педагогічної ситуації: розповідь учителя
  5. ОСНОВНА ЧАСТИНА . Розповідь учителя
  6. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  7. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  8. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  9. ОСНОВНА ЧАСТИНА. Розповідь учителя
  10. ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ|учителя| ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
  11. Послух Богові, батькам, учителям – надійний спосіб уникнути помилок
  12. Права та обов’язки поручителя і боржника




Переглядів: 385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вступна бесіда | Тема. Конструювання зі смужок паперу. Підсумковий урок за рік

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.