Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя

Отже, сьогодні на нас очікує зустріч з іще одним вокальним жанром — баладою.

Балада— музичний жанр, що має довгу і насичену історію. У середні віки баладою називали народну пісеньку, що супроводжувала танець. Невипадково її назва походить від латинського Ьаllо — танцюю.

Потім жанр балади прийшов до літератури як лірико-епічний, драматичний твір, основу змісту якого складають історичні події, старовинні легенди і перекази. У такому ж значенні в епоху романтизму балада повернулася до музики — вокальної та інструментальної.

Музика балади розгортається послідовно, відображаючи розвиток сюжету поетичного тексту або програмного задуму інструментального твору. У музичних баладах оживають легендарні, інколи фантастичні персонажі сивої давнини та реальні особи й історичні події різних часів.

Однією з найяскравіших балад у музичній скарбниці є балада «Лісовий цар» Ф. Шуберта.

· Пригадайте: що ви пам'ятаєте про творчий шлях Ф. Шуберта?

Творчий шлях Ф. П. Шуберта є типовим для композитора-романтика. У його житті були щасливі й гіркі дні. Палке бажання творити музику примусило композитора відмовитися від служби та присвятити себе мистецтву. «Я з'явився на світ, щоб створювати музику»,— писав Ф. П. Шуберт. Створювати цю красу було для нього так само природно, як і дихати. Впродовж декількох років Шуберту доводилося жити у своїх друзів — серед них теж були композитори, художники, поети, співаки. Утворився тісний круг близьких один одному людей — душею його став Шуберт. Був він невеликого зросту, щільний, коренастий, короткозорий, соромливий і відрізнявся надзвичайною чарівливістю. До цього часу належать знамениті «шубертіади» — вечори, що були присвячені виключно музиці Шуберта, коли він не відходив від фортепіано, тут-таки, на ходу, створюючи музику...


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II частина.
  6. II. Основна частина
  7. II. Основна частина
  8. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  9. III Заключна частина
  10. III Заключна частина
  11. III Заключна частина
  12. III Заключна частина




Переглядів: 797

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мотивація навчальної діяльності | Сприйняття творів мистецтва

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.