Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сприйняття творів мистецтва

Учитель. Погляньте на репродукцію картини «Шубертіада у Й. Шпауна» австрійського художника Моріца фон Швінда. Зверніть увагу на розташування слухачів, на те, з яким захопленням слухають вони гру музиканта.

Шуберт високо підніс жанр пісні, в невелику музичну форму він зумів вкласти глибокий і багатий зміст. Пісні Ф. П. Шуберта за своїм складом близькі до народнопісенної творчості й призначені для домашнього музикування. Але яскравий образний зміст і художня досконалість, що були їй невідомі в XVIII столітті, зробили пісню рівноправною серед інших жанрів музичного мистецтва. Із великим теплом і проникливістю Шуберт розкриває перед нами внутрішній світ людини з її почуттями радості, смутку, любові. Велике місце в його піснях займає зображення природи, головний же зміст його пісень — це життя людини, життя почуттів.

Навіть не знаючи назву пісні та її тексту, ми відчуваємо характер музичних образів, які втілює Шуберт у свій твір.

1815 року він написав баладу, яка відкрила нову сторінку не лише в історії пісенного жанру, айв історії музичного мистецтва. На той час композитору було всього 17 років.

Слухання музики

Учитель. Послухайте баладу Ф. Шуберта у виконанні німецькою мовою і дайте відповідь на запитання,

· Які образи можна уявити в цій баладі?

Слухання балади «Лісовий цар» Ф. Шуберта

· Яку картину, на вашу думку, змальовано в цій баладі?


Читайте також:

  1. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  2. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  3. Бернська конвенція про охорону літературних і художніх творів
  4. Бернська конвенція про охорону літературних і художніх творів 1886 р.
  5. Біблія як об'єкт читання і сприйняття в християнстві. Дослідження
  6. В Харкові відбулася перша персональна виставка творів художника, на якій було виставлено 120 творів.
  7. Види мистецтва умовно поділяють на три типи.
  8. Види образотворчого мистецтва
  9. Види та жанри образотворчого мистецтва, методика ознайомлення з ними у початковій школі.
  10. Види творів
  11. Вимоги до шкільного кабінету мистецтва
  12. Виникнення мистецтва як унікального механізму культурної еволюції.




Переглядів: 847

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя | Вокально-хорова робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.