Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вокально-хорова робота

Учитель. Балада продовжує життя і в сучасному музичному мистецтві.

Сьогодні ми розучимо пісню В. Соловйова-Сєдого на слова М. Матусовського «Балада про солдата».

Послухайте і дайте відповідь на запитання:

· Про які історичні події йдеться у цій баладі?

Слухання «Балади про солдата» В. Соловйова-Сєдого

· Як ви вважаєте, йдеться про якогось конкретного солдата або образ солдата збірний?

· Як відбувається динамічний та емоційний розвиток пісні?

Розспівування

Розучування «Балади про солдата» В. Соловйова-Сєдого

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Підбиття підсумків уроку

Учитель. Жанр балади є популярним і досі, адже в різні епохи, в різних стилях композитори зверталися до нього. Наприклад, у романтичній баладі «Лісовий цар» Франца Шуберта представлені образи батька, сина та лісового царя на фоні стрімкого бігу коня; у більш сучасній «Баладі про солдата» В. Соловйова-Сєдого — образ захисника Вітчизни. Способи вираження життєвого змісту в музичних образах різноманітні,

· Що спільного можна відзначити у баладі «Лісовий цар» Ф. Шуберта та «Баладі про солдата» В. Соловйова-Сєдого?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Придумати власний сюжет літературної чи музичної балади.

Учні виходять із класу під музичний супровід («Балада про солдата» В. Соловйова-Сєдого).

УРОК № б СУЧАСНІ ВОКАЛЬНІ ЖАНРИ (АВТОРСЬКА ПІСНЯ)

Мета уроку:

Навчальна: на прикладах творчої діяльності Б. Окуджави та В. Висоцького познайомити учнів з особливостями та історією розвитку російської естради у другій половині XX століття; акцентувати увагу на спільному розвиткові та взаємозбагаченні естради і кіномистецтва; пояснити учням визначення понять авторська пісня, бард; закріпити ро-зуміння учнями понять легка (розважальна, естрадна), популярна музика;

Розвивальна: розвивати вокально-хорові навички, слухацьку увагу;

Виховна: прищеплювати учням зацікавленість творчістю зірок естради, естетичний смак.

Музичний матеріал: «Пісня про загублений час» та «Пісня про добро та зло» В. Висоцького, «Місто золоте» Б. Гребенщикова, «Музикант» Б. Окуджави.

Літературний матеріал: тексти пісень В. Висоцького, Б. Окуджави, Б. Гребенщикова.

Наочні посібники: нотна хрестоматія; портрети В. Висоцького, Б. Окуджави, Б. Гребенщикова.

Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований урок.

ХІД УРОКУ

Учні входять до класу під музичний супровід («Місто золоте» Б. Гребенщикова).

ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент. Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці)


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. Практична робота.
  3. VI. Домашня робота.
  4. VI. Практична робота .
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 782

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сприйняття творів мистецтва | Мотивація навчальної діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.