МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Види образотворчого мистецтваПрофесії у царині образотворчого мистецтва Відображення дійсності Сутність Образотворче мистецтво Інструментальні панелі для створення цифрового автомата На проекті цифрового автомата можливо розмішувати графічні примітиви: Ø стан; Ø перехід; Ø дія входу; Ø дія стану; Ø дія виходу; Ø дія переходу; Ø дія автомат/діаграма; Ø сигнал; Ø вхід; Ø вихід; Ø двонаправлений порт; Ø початковий стан; Ø графічні компоненти. FSM Editor забезпечує вільне редагування примітивів. Можна регулювати форму стану або стрілки переходу, переміщуючи їх в бажаному напрямі. Властивості автомата легко можна змінити, клацнувши правою кнопкою мишки і вибравши відповідні опції з контекстного меню Реквізитів (Properties). Можна задати синхронізацію для автомата і визначити, чи працює автомат по фронтах чи по спадах сигналу синхронізації. Є також опція вибору кодування станів автомата, вибору початкового стану. Однією із важливих та корисних функцій FSM Editor є його здатність генерувати VHDL код із діаграм станів. Це виконується шляхом вибору опції Generate code з меню FSM. Згенерований VHDL код можна переглянути, вибираючи опцію View code з FSM меню.
Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії. Образотво́рче мисте́цтво — мистецтво відображення сущого у вигляді різних образів, зокрема таких як художні образи на площині (графіка, малярство тощо) та в просторі (скульптура). Образотворче мистецтво відображає дійсність у наочних образах, відтворює об'єктивно наявні властивості реального світу: об'єм, колір, просторовість, матеріальну форму предмета, світлоповітряне середовище тощо. Проте образотворче мистецтво зображує не тільки те, що доступне безпосередньому зоровому сприйняттю, але й передає розвиток подій у часі, певну фабулу, розгорнуту оповідь. Воно розкриває духовний склад людини, її психологію. Образотворче мистецтво у сукупності своїх видів створює реальну картину життя людини та природи, а також наочно втілює ті образи, яких немає в реальності, які є наслідком людської фантазії. Творчих працівників у царині образотворчого мистецтва узагальнено називають художниками (хоча здебільшого кожен із них спеціалізується у певній галузі образотворчого мистецтва — як скульптор, маляр, графік тощо).
Живо́пис (маля́рство, фр. peinture, англ. painting, болг. живопис, рос. живопись, пол. malarstwo, чеськ. malířství) — вид образотворчого мистецтва, пов'язаний з передачею зорових образів нанесенням фарб на тверді, гнучкі або тканеві поверхні, а також твори мистецтва, створені таким способом. Найбільш поширені твори живопису, виконані на пласких або майже пласких поверхнях, таких як натягнуте на раму полотно, папір, поверхні стін і т. д. До живопису відносять і виконані фарбами зображення на декоративному та церемоніальному посуді, поверхня якого може мати складну форму.
Читайте також:
|
||||||||
|