Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Види образотворчого мистецтва

Професії у царині образотворчого мистецтва

Відображення дійсності

Сутність

Образотворче мистецтво

Інструментальні панелі для створення цифрового автомата

На проекті цифрового автомата можливо розмішувати графічні примітиви:

Ø стан;

Ø перехід;

Ø дія входу;

Ø дія стану;

Ø дія виходу;

Ø дія переходу;

Ø дія автомат/діаграма;

Ø сигнал;

Ø вхід;

Ø вихід;

Ø двонаправлений порт;

Ø початковий стан;

Ø графічні компоненти.

FSM Editor забезпечує вільне редагування примітивів. Можна регулювати форму стану або стрілки переходу, переміщуючи їх в бажаному напрямі. Властивості автомата легко можна змінити, клацнувши правою кнопкою мишки і вибравши відповідні опції з контекстного меню Реквізитів (Properties). Можна задати синхронізацію для автомата і визначити, чи працює автомат по фронтах чи по спадах сигналу синхронізації. Є також опція вибору кодування станів автомата, вибору початкового стану.

Однією із важливих та корисних функцій FSM Editor є його здатність генерувати VHDL код із діаграм станів. Це виконується шляхом вибору опції Generate code з меню FSM. Згенерований VHDL код можна переглянути, вибираючи опцію View code з FSM меню.

 

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.

Образотво́рче мисте́цтво — мистецтво відображення сущого у вигляді різних образів, зокрема таких як художні образи на площині (графіка, малярство тощо) та в просторі (скульптура).

Образотворче мистецтво відображає дійсність у наочних образах, відтворює об'єктивно наявні властивості реального світу: об'єм, колір, просторовість, матеріальну форму предмета, світлоповітряне середовище тощо. Проте образотворче мистецтво зображує не тільки те, що доступне безпосередньому зоровому сприйняттю, але й передає розвиток подій у часі, певну фабулу, розгорнуту оповідь. Воно розкриває духовний склад людини, її психологію.

Образотворче мистецтво у сукупності своїх видів створює реальну картину життя людини та природи, а також наочно втілює ті образи, яких немає в реальності, які є наслідком людської фантазії.

Творчих працівників у царині образотворчого мистецтва узагальнено називають художниками (хоча здебільшого кожен із них спеціалізується у певній галузі образотворчого мистецтва — як скульптор, маляр, графік тощо).

  • Живопис
  • Скульптура
  • Графіка
  • Декоративно-ужиткове мистецтво

 

Живо́пис (маля́рство, фр. peinture, англ. painting, болг. живопис, рос. живопись, пол. malarstwo, чеськ. malířství) — вид образотворчого мистецтва, пов'язаний з передачею зорових образів нанесенням фарб на тверді, гнучкі або тканеві поверхні, а також твори мистецтва, створені таким способом.

Найбільш поширені твори живопису, виконані на пласких або майже пласких поверхнях, таких як натягнуте на раму полотно, папір, поверхні стін і т. д. До живопису відносять і виконані фарбами зображення на декоративному та церемоніальному посуді, поверхня якого може мати складну форму.

 


Читайте також:

  1. ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО ІСКУСТВА
  2. Види та жанри образотворчого мистецтва, методика ознайомлення з ними у початковій школі.
  3. Вимоги до шкільного кабінету мистецтва
  4. Виникнення мистецтва як унікального механізму культурної еволюції.
  5. Виникнення права інтелектуальної власності на твори науки, літератури, мистецтва та об’єкти суміжних прав
  6. Візуальні та інформаційні мистецтва: гіперреалізм, концептуалізм, бодіарт, лендарт та ін.
  7. Генеза і соціальна сутність мистецтва.
  8. Жанри образотворчого мистецтва
  9. Живописні матеріали і техніки на уроках образотворчого мистецтва в 1-4 класах.
  10. Зазначений порядок досить детально визначає здійснення дер­жавної реєстрації прав на твори науки, літератури і мистецтва.
  11. Іслам як підґрунтя морально-естетичної специфіки арабо-мусульманського мистецтва.




Переглядів: 1690

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Дидактична мета та завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.