Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Дидактична мета та завдання

Ключові поняття

Тема лекції: Соціальна політика і соціальний захист населення.

Лекція № 2

Ред.] Видатні художники, за країнами

Перелік мистецьких напрямів за алфавітом

  • Академізм
  • Ампір
  • Ар нуво, тобто модерн, декоративний стиль дикого капіталізму
  • Бароко
  • Караваджизм , різновид стилю бароко з більшим ухилом в реалізм і демократичність
  • Готика
  • Дадаїзм
  • Еклектика (в архітектурі, тобто історичні стилі в суміші)
  • Імпресіонізм
  • Класицизм
  • Кубізм
  • Натуралізм
  • Прерафаелізм
  • Примітивізм
  • Романський стиль або романика
  • Реалізм
  • Символізм
  • Фовізм
  • Австрія (Мартин Альтомонте, Маульперч, Лампі)
  • Англія(Неллер Годфрі
  • , Вільям Хогарт, Гейнсборо, Рейнолдс, Джордж Ромні, Вільям Тернер, Берн-Джонс, Фредерік Лейтон)
  • Бельгія (Луї Галле, Курт Пейзер).
  • Білорусь (Ісачов Олександр Анатолійович
  • )
  • Голландія 17 століття ( Франс Халс , Ян Вермер , Рембрандт, Якоб ван Рейсдаль , Ян Стен ,Герріт ван Хонтхорст , Тербрюгген, Матіас Стомер ,Дірк ван Бабюрен , Пітер Клас ,Корнеліс Трост )
  • Іспанія (Ель Греко, Хуан Санчес Котан, Франсіско де Сурбаран, Веласкес, Хосе де Рібера, Бартоломео Естебан Мурільйо, Гойя, Сулоага, Пікассо)
  • Італія (Римська школа, Венеціанська школа, Неаполітанська школа, Болонська школа, Генуезька школа, Умбрійська школа тощо)
  • Нідерланди 15 — 16 століть (Робер Кампен, Гуго ван дер Гус, Ганс Мемлінг, Рогір ван дер Вейден, Антоніс Мор, Пітер Брейгель Старший, Мабюз
  • Німеччина (Дюрер, Лукас Кранах Старший, Ельсхеймер, Рафаель Менгс, Каспар Давид Фрідріх, Макс Клінгер, Кете Кольвіц)
  • Російська імперія (Антропов, Левицький Дмитро Григорович, Боровиковський Володимир Лукич, Венеціанов, Левітан, Врубель, Головін Олександр Якович, Суриков Василь Іванович, Коровін, Серов Валентин, Борисов-Мусатов, Олександр Бенуа, Леон Бакст, Філіп Малявін, Борис Кустодієв, Серебрякова, Натан Альтман, Пластов Аркадій Олександрович, Михайло Нєстєров, Корін Павло Дмитрович, Смірнов Микола Миколайович, Жилінський Дмитро Дмитрович)
  • Польща (Ян Матейко, Яцек Мальчевський)
  • США (Вінслоу Хомер, Джордж Беллоуз, Ендрю Ваєт)
  • Фландрія 17 століття (Рубенс, Ван Дейк, Франс Снейдерс)
  • Франція
  • Україна (Рєпін, майстер апостолів Покровської церкви на Подолі, Мурашко, Федір Кричевський, Садовський Віталій, Якутович Сергій Георгійович, Василь Лопата).
  • Швейцарія (Урс Граф, Ганс Гольбейн молодший, Конрад Віц, Ліотар, Арнольд Беклін, Фердінанд Ходлер, Ганс Ерні )
  • Швеція (Олександр Рослін, Андерс Цорн).

 

 

Соціальний політика, об’єкти та суб’єкти соціальної політики.

Встановити поняття про соціальну політику, її сутність, функції та завдання.

Виховна мета:

Виховувати зацікавленість дисципліною, прагнення отримувати нові знання самостійно.

План лекційного заняття:

1. Управління у сфері соціального захисту населення.

2. Суть соціальної політики та її принципи.

3. Моделі соціальної політики держави.

4. Модель соціальної політики в Україні.

 

Література:


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Аудит, його мета та завдання
  9. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації
  12. Бухгалтерська звітність, її значення, завдання і вимоги




Переглядів: 634

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види образотворчого мистецтва | Управління у сфері соціального захисту населення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.