МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема. Конструювання зі смужок паперу. Підсумковий урок за рікМета: розвивати в учнів навички конструювання з паперу; допомогти опанувати дрібну техніку склеювання деталей, оволодіти навичками вирізування і згортання паперу; навчати виготовляти квіти, дерева, сонечко, травичку зі смужок паперу; розвивати творче мислення, уяву, увагу; виховувати естетичний смак, посидючість, терпіння. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Робота над новим матеріалом Оголошення теми та мети уроку — Сьогодні ми навчатимемося виготовляти аплікацію зі смужок картону та паперу, конструювати з паперу. Вступна бесіда — За цей рік ви багато чого навчилися. Згадайте! (Відповіді дітей.) — Сьогодні ми спробуємо бути конструкторами. — Конструювання — це різноманітні вироби та споруди з будівельного матеріалу та саме виготовлення виробів та іграшок з паперу, картону, дерева та інших матеріалів. У дітей, які люблять конструювати, дуже розвинута фантазія та уява. Споруди й вироби служать для такого використання: споруди — для гри, вироби — для прикрашання ялинки, для подарунка мамі тощо. — А чи знаєте ви певні геометричні фігури? — Послухайте казку «Родичі». Жила на світі важлива фігура. Цю важливість визначали всі люди, тому що під час виготовлення багатьох речей форма цієї фігури була зразком. Фігура мала такий вигляд. (Учитель вивішує на дошці або малює квадрат.) — Що це за фігура? (Учні відповідають: квадрат.) На партах в учнів лежать картки із накресленими геометричними фігурами. — Знайдіть квадрат та перетворіть його на будь-який предмет. — На який предмет ви перетворили квадрат? (Учні розповідають.) — Ходив квадрат світом, і стало йому сумно одному, бо весело буває тільки з друзями. І вирішив він розшукати родичів. Зустрів таку фігуру. (Учитель вивішує або креслить на дошці прямокутник.) — Що це за фігура? (Учні відповідають: прямокутник.) — Знайдіть на картках прямокутник. Перетворіть його на будь-який предмет. (Учні знаходять на картках прямокутники та перетворюють їх на предмети. Розповідають.) — Які ще геометричні фігури ви знаєте? (Учні називають; трикутник, круг, овал.) — Подивіться на таблицю «Геометричні фігури». Назвіть геометричні фігури. (Учні повторюють назви геометричних фігур.) — Спробуємо перетворити великі геометричні фігури на малі. Читайте також:
|
||||||||
|