Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






З Гра «Форми». Робота в парах

На партах — малюнки з геометричними матеріалами. Діти мають на­звати якомога більше предметів, схожих за формою на фігуру, яку називає

вчитель.

Наприклад:

Прямокутник — шафа, телевізор, книжка, тумбочка...

Овал—люстерко, батон, обличчя, людина...

Коло — тарілка, м'яч, годинник, паляниця, сонце...

Квадрат;— вікно, будинок тощо.

— На що можна перетворити прямокутник?

— Так, нарізати його на смужки. Ви це зробили вдома. А зараз
будемо працювати.

III. Демонстрація та аналіз зразка
►► Інструкція

Діти працюють у парах.

— Розгляньте зображення квітів.

— Подумайте, що ви хочете створити зі смужок паперу (ширина 5 мм, довжину учні обирають самі). За допомогою ножиць придайте форму квітам, зробіть стеблинки та листячка.

— Розташуйте всі частини аплікації на картоні або аркуші па­перу. Приклейте.

— Прикрасьте свій виріб сонечком, хмарками.

— Якщо бажаєте — проявіть фантазію — сконструюйте будино­чок, дерева, стежинку.

IV. Фізкультхвилинка

V. Практична робота учнів

Правила роботи з ножицями.

Правила роботи з клеєм

VI. Виставка та оцінювання робіт

 

VІI. Підсумок уроку

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  3. IV. Практична робота.
  4. VI. Домашня робота.
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 413

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема. Конструювання зі смужок паперу. Підсумковий урок за рік | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.