Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



З Гра «Форми». Робота в парах

На партах — малюнки з геометричними матеріалами. Діти мають на­звати якомога більше предметів, схожих за формою на фігуру, яку називає

вчитель.

Наприклад:

Прямокутник — шафа, телевізор, книжка, тумбочка...

Овал—люстерко, батон, обличчя, людина...

Коло — тарілка, м'яч, годинник, паляниця, сонце...

Квадрат;— вікно, будинок тощо.

— На що можна перетворити прямокутник?

— Так, нарізати його на смужки. Ви це зробили вдома. А зараз
будемо працювати.

III. Демонстрація та аналіз зразка
►► Інструкція

Діти працюють у парах.

— Розгляньте зображення квітів.

— Подумайте, що ви хочете створити зі смужок паперу (ширина 5 мм, довжину учні обирають самі). За допомогою ножиць придайте форму квітам, зробіть стеблинки та листячка.

— Розташуйте всі частини аплікації на картоні або аркуші па­перу. Приклейте.

— Прикрасьте свій виріб сонечком, хмарками.

— Якщо бажаєте — проявіть фантазію — сконструюйте будино­чок, дерева, стежинку.

IV. Фізкультхвилинка

V. Практична робота учнів

Правила роботи з ножицями.

Правила роботи з клеєм

VI. Виставка та оцінювання робіт

 

VІI. Підсумок уроку

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  3. IV. Практична робота.
  4. VI. Домашня робота.
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 462

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема. Конструювання зі смужок паперу. Підсумковий урок за рік | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.