Виховна: стимулювати прагнення учнів досягти найкращого результату; прищеплювати вміння злагоджено працювати в команді, зацікавленість творами музичного мистецтва, класичною та народною музичною спадщиною.
Музичний матеріал: твори, які слухали впродовж семестру та року, пісні, які вивчали впродовж семестру та року.
Наочні посібники: нотки, криптограма, таблиці.
Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія.
Тип уроку: урок узагальнення знань, умінь і навичок.
ХІД УРОКУ
Учні входять до класу під музичний супровід («Скерцо»
Й. С. Баха).
ВСТУПНА ЧАСТИНА
Організаційний момент
Повідомлення теми, мети, завдань уроку
(теми семестру та уроку написані на дошці)
Мотивація навчальної діяльності
Учитель. Сьогодні в нас заключний урок навчального року, який ми проведемо у вигляді гри, що має назву «Музичний калейдоскоп». Під час її проведення ви продемонструєте свої знання, уміння та навички в музичній галузі, що сформувалися у вас упро-довж семестру. За кожну правильну відповідь ви отримуватимете нотки. Яка команда назбирає більше ноток — та й перемогла у змаганні.
Клас об'єднується у 2 команди, у кожній обирається капітан.