МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання № 1 «Біографічне лото»На окремих картонних картках записані фрагменти біографій композиторів, відомих музикантів, тобто фактичний матеріал, який учні засвоювали впродовж семестру. На одній картці подано прізвище, на другій — ім'я, на третій — країну, далі — твори, на-писані композитором, та додаткову інформацію про автора або його твори. Завдання: обрати із загальної кількості карток ті, які стосуються певного композитора, та скласти із цих карток його біографію. Одна правильна добірка карток дорівнює 1 нотці. Отже, разом команда може отримати 6 ноток = 3 бали. Методичний коментар. У наведених далі таблицях подано правильну відповідність карток одна одній. Учні отримують картки впереміш. Завдання для першої команди
Завдання для другої команди
Завдання № 2 «Хто більше?» Змагання для капітанів команд. Лунає музика. Слухаючи музичний твір, учні добирають епітети для словесного опису характеру мелодії, ритму, почуттів і по черзі починають обмінюватися дібраними прикметниками. Виграє той, хто назве останнє слово. Він отримує 2 нотки = 1 бал. Завдання № 3 «Любимо співати» Команди по черзі починають співати пісні. За сигналом учителя друга команда має доспівати пісню, розпочату першою командою. Хто краще знає текст (1 нотка), мелодію (1 нотка) та виразніше її виконує (1 нотка) — отримує 3 нотки = 1,5 балів. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|