Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання № 1 «Біографічне лото»

На окремих картонних картках записані фрагменти біографій композиторів, відомих музикантів, тобто фактичний матеріал, який учні засвоювали впродовж семестру. На одній картці подано прізвище, на другій — ім'я, на третій — країну, далі — твори, на-писані композитором, та додаткову інформацію про автора або його твори.

Завдання: обрати із загальної кількості карток ті, які стосуються певного композитора, та скласти із цих карток його біографію.

Одна правильна добірка карток дорівнює 1 нотці. Отже, разом команда може отримати 6 ноток = 3 бали.

Методичний коментар. У наведених далі таблицях подано правильну відповідність карток одна одній. Учні отримують картки впереміш.

Завдання для першої команди

Ім'я Прізвище Країна Твір Додаткова інформація
Микола Лисенко Україна Рапсодія № 2 Засновник укра­їнської класичної музики
Джоаккі- но Россіні Італія Увертюра до опери «Семі- раміда» «Сонце італій­ської музики»
Вольфґанґ Амадей Моцарт Австрія «Рондо в турецькому стилі» В 6 років дав свій перший концерт
Ференц Ліст Угорщина Рапсодія № 2 Композитор, піаніст-віртуоз
Едвард Ґріґ Норвегія Ноктюрн Стихія музи- канта-лірика — камерна музика
Йоганн Себастьян Бах Німеччина «Скерцо» із сюїти № 2 «Не струмок! — море має бути його ім'я!»

 

Завдання для другої команди

Ім'я Прізвище Країна Твір Додаткова інформація
Михайло Глінка Росія «Вальс- фантазія» Засновник росій­ської опери
Йоганн Бах Німеччина «Скерцо» із сюїти № 2 «Не струмок! — море має бути його ім'я!»
Франц Йозеф Гайдн Австрія «Прощальна симфонія» Автор більше ніж 100 симфоній
Фредерік Шопен Польща Ноктюрн «Душа фортепі­ано»
Людвіґ Бетховен Німеччина Симфонія № 3 «Героїчна» Виразник геро­їчних образів у європейській музиці
Джоаккі- но Россіні Італія Увертюра до опе­ри «Семіраміда» «Сонце італій­ської музики»

 

Завдання № 2 «Хто більше?»

Змагання для капітанів команд. Лунає музика. Слухаючи музичний твір, учні добирають епітети для словесного опису характеру мелодії, ритму, почуттів і по черзі починають обмінюватися дібраними прикметниками. Виграє той, хто назве останнє слово. Він отримує 2 нотки = 1 бал.

Завдання № 3 «Любимо співати»

Команди по черзі починають співати пісні. За сигналом учителя друга команда має доспівати пісню, розпочату першою командою. Хто краще знає текст (1 нотка), мелодію (1 нотка) та виразніше її виконує (1 нотка) — отримує 3 нотки = 1,5 балів.


Читайте також:

  1. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. Завдання.
  4. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. Vi. домашнє завдання
  10. Vi. домашнє завдання
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 673

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виконання пісень за вибором учителя та учнів | Завдання № 4 «Змагання музикознавців»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.