МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Vi. домашнє завдання1) Опрацювати текст підручника [§ 6]. 2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа. 3) Підібрати повідомлення засобів масової інформації про правопорушення та визначити їх вид, форму вини. Зразки відповідей. Завдання 5 [с. 37]. Правопорушення мають місце у випадках: «а» (кримінальне правопорушення); «б» (дисциплінарне правопорушення), «г» (кримінальне правопорушення), «д» (адміністративне правопорушення), «є» (адміністративне правопорушення). Завдання 5 [§ 6]. Такі дії правомірні, тому що Іваненка притягнуто до відповідальності різних видів (дисциплінарної та матеріальної). Законодавством України заборонено притягнення до юридичної відповідальності одного виду двічі за одне правопорушення.
урок № 7 Тема.Юридична відповідальність. Мета:сформувати в учнів поняття юридичної відповідальності, крайньої необхідності, необхідної оборони; познайомити учнів з видами юридичної відповідальності та конституційними принципами юридичної відповідальності; формувати вміння визначати наявність підстав для притягнення до юридичної відповідальності, аналізувати події суспільного життя з точки зору права; виховувати розуміння невідворотності юридичної відповідальності. Основні поняття:юридична відповідальність, крайня необхідність, необхідна оборона. Тип уроку:комбінований. Структура уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів III. Вивчення нового матеріалу 1. Види юридичної відповідальності. 2. Конституційні принципи юридичної відповідальності. 3. Обставини, що виключають юридичну відповідальність. IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів V. Підсумки уроку VI. Домашнє завдання
ХІД УРОКУ І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ П. актуалізація опорних знань і вмінь учнів Термінологічна розминка. Дайте визначення термінів: «правопорушення», «право», «соціальні норми», «правовідносини». Індивідуальне завдання. 1) Запишіть на дошці ознаки правопорушення. 2) Наведіть приклади правопорушень, визначте їх вид (злочин, адміністративний, дисциплінарний проступок тощо), форму вини. 3) Запишіть на дошці види правопорушень. Коригую, доповнюю та узагальнюю відповіді учнів, перевіряю та коментую відповідь учня біля дошки, звертаючи увагу, що однією з ознак правопорушення є передбачена законом юридична відповідальність за нього.
III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО Читайте також:
|
||||||||
|