Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Причини правопорушень.

Вивчення матеріалу питання проводжу під час тренінгу з елементами ігрового моделювання, що організовується в групах.

Ігровий тренінг.

Об’єдную учнів у малі групи, регламентую їх діяльність.

Завдання.

«Уявіть себе народними депутатами України або депутатами місцевої Ради. На обговорення вашої Ради винесено питання про попередження та зниження рівня злочинності. Для прийняття обґрунтованого та ефективного рішення необхідно перш за все визначити причини, які призводять до правопорушень.

Визначте причини правопорушень та запропонуйте заходи щодо профілактики та зниження рівня злочинності.»

Під час обговорення у групах підтримую встановлений порядок, задаю навідні та стимулюючі запитання, коригую відповіді учнів, виявляю неточності та розбіжності, заохочую учнів до роботи, за необхідності змінюю хід міркувань у групах, уточнюю позиції учасників дискусії.

Після обговорення у групах її представники називають визначені причини правопорушень та доповідають пропозиції груп щодо зниження рівня злочинності в країні або районі.

Проміжне закріплення.

Проводжу у формі колективної роботи за завданням.

– Серед названих групами причин правопорушень виділіть правильні.

Узагальнюю й коригую відповіді учнів, роблю висновок, що причини правопорушень поділяють на дві групи — об’єктивні (економічні негаразди, недостатній життєвий рівень, низький рівень оплати праці, безробіття, недостатній рівень охорони громадського порядку, низька ефективність роботи правоохоронних органів тощо) і суб’єктивні (індивідуальні особливості правопорушника, його психічні відхилення, алкоголізм, токсикоманія, наркоманія тощо).

 

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Процес закріплення відбувається у ході вивчення нового матеріалу, тому в окремий етап не виділяється.

V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Аналізує роботу учнів у групах; наголошує на тому, що правопорушення завжди тягне за собою юридичну відповідальність і одна прикра помилка — правопорушення — здатна значною мірою негативно вплинути на все майбутнє життя людини.


Читайте також:

  1. Античний Рим: економічні причини розвитку і занепаду
  2. Банкрутство підприємства: причини, наслідки, процедура.
  3. Банкрутство підприємства: причини, оцінка ймовірності настання та наслідки
  4. Безпосередньо збутові ризики та причини їх виникнення
  5. Безробіття і зайнятість населення: причини, види та наслідки
  6. Безробіття, його суть та причини. Закон Оукена.
  7. Безробіття: суть, причини, форми та соціально-економічні наслідки
  8. Бюджетний дефіцит як економічне явище та причини його виникнення
  9. Бюджетний дефіцит, його суть, причини виникнення та джерела фінансування
  10. Бюджетний дефіцит: причини виникнення та можливі джерела покриття
  11. Види адміністративних правопорушень.
  12. Види і причини інфляції




Переглядів: 719

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття й ознаки правопорушення. | Vi. домашнє завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.