Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Vi. домашнє завдання

1) Опрацювати текст підручника [§§ 245-249]

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.


УРОК № 48

Тема.Основи кримінального права України.

Мета:ознайомити учнів з поняттям кримінального права, порядком притягнення до кримінальної відповідальності й видами кримінальних покарань, особливостями кримінальної відповідальності неповнолітніх; виховувати розуміння невідворотності кримінальної відповідальності.

Основні поняття:кримінальне право, кримінальна відповідальність, злочин, стадії вчинення злочину.

Тип уроку:вивчення нових знань.

Форма уроку:групова.

 

Структура уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

III. Вивчення нового матеріалу

1. Поняття і види злочинів.

2. Стадії вчинення злочину. Добровільна відмова від злочину.

3. Види кримінальних покарань.

4. Особливості кримінальної відповідальності неповнолітніх.

IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів

V. Підсумки уроку

VI. Домашнє завдання

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Бесіда.

1) Пригадайте, які правовідносини регулюються кримінальним правом.

2) Як називається правопорушення, що порушує кримінальне законодавство?

Узагальнюю відповіді учнів і повідомляю тему уроку.

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Робота в групах.

Об’єдную учнів у групи, видаю завдання відповідно до плану вивчення нового матеріалу. Залежно від рівня підготовки, організованості класу і кількості учнів (відповідно малих груп) визначаю систему роботи груп — спільне виконання завдання або самостійна робота кожного з членів групи (у цьому випадку йтиметься про роботу за індивідуальними завданнями).

При виконанні завдань учні використовують підручник.

Група 1.«Поняття і види злочинів».

1) Опрацюйте текст ст. 11Кримінального кодексу Україниі визначте спільне і відмінне у визначеннях злочину та правопорушення в цілому (або адміністративного правопорушення). Результати порівняння оформіть у вигляді таблиці.


Читайте також:

  1. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. Завдання.
  4. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 894

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота в групах. | Зразок таблиці.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.