МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Vi. домашнє завдання1) Опрацювати текст підручника [§§ 245-249] 2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа. УРОК № 48 Тема.Основи кримінального права України. Мета:ознайомити учнів з поняттям кримінального права, порядком притягнення до кримінальної відповідальності й видами кримінальних покарань, особливостями кримінальної відповідальності неповнолітніх; виховувати розуміння невідворотності кримінальної відповідальності. Основні поняття:кримінальне право, кримінальна відповідальність, злочин, стадії вчинення злочину. Тип уроку:вивчення нових знань. Форма уроку:групова.
Структура уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів III. Вивчення нового матеріалу 1. Поняття і види злочинів. 2. Стадії вчинення злочину. Добровільна відмова від злочину. 3. Види кримінальних покарань. 4. Особливості кримінальної відповідальності неповнолітніх. IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів V. Підсумки уроку VI. Домашнє завдання ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ Бесіда. 1) Пригадайте, які правовідносини регулюються кримінальним правом. 2) Як називається правопорушення, що порушує кримінальне законодавство? Узагальнюю відповіді учнів і повідомляю тему уроку. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Робота в групах. Об’єдную учнів у групи, видаю завдання відповідно до плану вивчення нового матеріалу. Залежно від рівня підготовки, організованості класу і кількості учнів (відповідно малих груп) визначаю систему роботи груп — спільне виконання завдання або самостійна робота кожного з членів групи (у цьому випадку йтиметься про роботу за індивідуальними завданнями). При виконанні завдань учні використовують підручник. Група 1.«Поняття і види злочинів». 1) Опрацюйте текст ст. 11Кримінального кодексу Україниі визначте спільне і відмінне у визначеннях злочину та правопорушення в цілому (або адміністративного правопорушення). Результати порівняння оформіть у вигляді таблиці. Читайте також:
|
||||||||
|