Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіант № 2

Початковий рівень (кожна правильна відповідь — 0,2 бала)

1. Позначками «+» чи «-» відзначте правильність тверджень:

· ноктюрн — це фортепіанний твір задумливого, мрійливого характеру;

· варіації — це музична форма, яка складається з теми та її видозмінених повторень;

· елегія — п'єса стрімкого, бурхливого, радісного характеру;

· лад, темп, тембр, динаміка — засоби виразності музики;

· рапсод — мандрівний співець, виконавець героїчних оповідей у Давній Греції;

· симфонія зазвичай складається з 5 частин;

· скерцо — частина сюїти;

· у складі симфонічного оркестру 2 групи музичних інструментів;

· Ф. Шопен — угорський композитор;

· опера-буффа — італійська комічна опера.

Середній рівень (кожна правильна відповідь — 0,5 бала)

2. Упродовж другого семестру ви вивчали тему (теми):

а) «Жанри камерно-інструментальної музики»;

б) «Жанри симфонічної музики»;

в) «Жанри камерно-інструментальної музики» та «Жанри симфонічної музики».

3. Концерт зазвичай складається з:

а) п'яти частин; б) трьох частин; в) чотирьох частин.

4. Соната складається з:

а) двох частин; б) трьох частин; в) чотирьох частин.

5. Увертюра — це:

а) п'єса камерного жанру;

б) оркестрова п'єса-вступ до опери, оратори, балету, драми;

в) п'єса для соліста з оркестром.

6. Рондо в перекладі означає:

а) коло; б) жарт; в) танець.

7. Прелюдія — це жанр:

а) вокальної музики;

б) інструментальної музики;

в) народної музики.

8. Сюїта в перекладі означає:

а) коло;

б) змінення;

в) послідовність.

9. Симфонія № З Л. ван Бетховена називається:

а) «Героїчна»;

б) «Патріотична»;

в) «Лірична».

10. Балада — це:

а) пісня-розповідь;

б) спів без слів, на голосний або склад;

в) твір для симфонічного оркестру.

11. Хоровий концерт — це жанр:

а) духовної музики;

б) танцювальної музики;

в) симфонічної музики.

Достатній рівень (кожна правильна відповідь — 0,5 бала)

12. Установіть відповідність між прізвищами композиторів, назвами їхніх творів та батьківщинами цих композиторів.

Методичний коментар. У наведеній далі таблиці подано правильну відповідність карток одна щодо одної. Учні отримують картки впереміш.

Композитор Назва твору Країна
С. Баштан Варіації на народні теми Україна
В. А. Моцарт Фантазії Австрія
Е. Ґріґ «Ноктюрн» Норвегія
Ф. Шопен «Святкова увертюра» Польща
Дж. Россіні Увертюра до опери «Семіраміда» Італія
Й. С. Бах Скерцо із сюїти № 2 Німеччина

Високий рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал)

13. Знайти та підкреслити в кожному рядку ключове поняття, що об'єднує решту:

а) симфонія, увертюра, симфонічна музика, концерт, сюїта;

б) лад, темп, тембр, засоби виразності музики, динаміка, регістр, склад музики, мелодія.

Вокально-хорова робота

Розспівування


Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. Варіант
  9. Варіант
  10. Варіант
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 814

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Установіть відповідність між прізвищами композиторів, назвами їхніх творів та батьківщинами цих композиторів. | Виконання пісень за вибором учителя та учнів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.