Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розповідь учителя

— А коли виникли сірники?

Ми знаємо про те, що раніше, до винаходу сірників, одержати вогонь було дуже складним завданням. Люди терли одна об одну палички, ловили склом сонячні зайчики, вибивали іскру з каменів і чого тільки не придумували для того, щоб одержати вогонь.

І тільки наприкінці XVIII ст., завдяки французькому хімікові Клоду Бертолле, з’явилися так звані «сірники-маканки». Це такі палички, на які наносилася сіль, і запалювалися вони після того, коли їх занурювали у розчин сірчаної кислоти. Відбулася ця подія в 1805 р. Але вже в 1927 p., англійцеві Джонові Уолкеру спала на думку ідея нанесення на палички такої суміші, що легко запалювалася при терті об наждаковий

папір. Таким чином зникала необхідність носити із собою пухирець із сірчаною кислотою. Ці сірники одержали назву «сухі сірники». Тоді навіть було налагоджене невелике виробництво таких сірників, але вони мали два істотних недоліки. По-перше, вони дуже сильно смерділи, а по-друге, були дуже дорогими. І тому в 1830 р. з’явилися нові сірники. Француз Шарль Copia винайшов сірники, на які наносилася суміш із білого фосфору.

Ці сірники не смерділи, але вони були отрутними, і тому в 1855 р. хімік-швед

зміркував, що можна наносити на сірники червоний фосфор. Результат — сірники

легко запалюються, але абсолютно безпечні для здоров’я.

І от, нарешті, в 1889 р. відбулася кульмінація розвитку сірників. Була винайдена

сірникова коробка. Смужка «запалювання» тепер була на бортику коробки.

Раніше вона перебувала всередині.

У Росії перша фабрика, що випускала сірники, була відкрита тільки в 1837 р.

у Санкт-Петербурзі.

Фізкультхвилинка

Демонстрування та аналіз зразка

— Для кого ми сьогодні будемо виготовляти меблі?

• Замість справжньої дитини

Є у кожної дівчини,

її пестять, одягають,

Спати ввечері вкладають.

І годують її смачно —

Дуже мамі вона вдячна! (Лялька)

— Розгорніть підручник на с. 134. Назвіть предмети меблів, які ви знаєте.

(Відповіді дітей.)

Інструктаж учителя

Для дивана знадобляться шість порожніх сірникових коробок. Для сидіння візьміть два коробка, витягніть із них шухлядки. Однією шухлядкою з’єднайте між собою два футляри. Так само з’єднайте ще два футляри для

диванної спинки.

• Приклейте спинку до сидіння дивана. З боків приклейте по одному сірниковому коробку — це підлокітники дивана. Так само зробіть крісла, використовуючи для сидіння і спинки по одному коробку, обклейте кольоровим

папером.

• Придумайте і зробіть інші предмети меблів.

III. ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ


Читайте також:

  1. Виконання пісень за вибором учителя та учнів
  2. Виявлення рівня сформованості уявлень про урок як творчу діяльність учителя
  3. Діяльність учителя й учня у різних видах навчання.
  4. Моделювання педагогічної ситуації: розповідь учителя
  5. ОСНОВНА ЧАСТИНА . Розповідь учителя
  6. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  7. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  8. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  9. ОСНОВНА ЧАСТИНА. Розповідь учителя
  10. ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ|учителя| ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
  11. Послух Богові, батькам, учителям – надійний спосіб уникнути помилок
  12. Права та обов’язки поручителя і боржника




Переглядів: 482

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
XII. Підсумок уроку. | IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.