— Чи сподобалося вам виготовляти макет автомобіля із сірникових коробок?
— Пізнайко дякує за сумлінну працю і бажає вам творчих успіхів.
Що ж, мабуть, прийшла пора
з вами попрощатись.
До побачення, малята!
Вмійте ж гарно працювати
і ніколи перед труднощами не відступати.
XIII. Прибирання робочих місць.
Урок _____ Дата _______
Тема. МАКЕТУВАННЯ. ЛЯЛЬКОВІ МЕБЛІ ІЗ СІРНИКОВИХ КОРОБОК
Мета:продовжити знайомити учнів з макетуванням; навчити робити лялькові меблі з коробочок з-під сірників; розвивати дрібну моторику пальців рук, естетичний смак; виховувати акуратність, посидючість, любов до праці.
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Повідомлення теми та мети уроку
— Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати у новій техніці, хоча деякі навички ви вже опанували. Як називається ця техніка, відгадайте!
— Так, це макетування. Сьогодні на уроці ми попрацюємо з коробочкамиз-під сірників. Будемо виготовляти лялькові меблі.
Вступна бесіда
— Що ви знаєте про сірники? (Відповіді дітей.)
— Сірник — дерев’яна паличка для створення вогню за потреби. Сірники зазвичай виготовляються з деревини або іноді з цупкого паперу, картону. Дерев’яні сірники продаються в коробках, а паперові сірники — в пакетиках
або книжечках. На одному кінці сірник має голівку, вкриту запалювальною речовиною й енергетичним окислювачем.
— Як потрібно поводитися з сірниками? (Відповіді дітей.)