МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Бортнік О.Г. Мирова угода та можливість її примусового виконання // Наукові записки Харківського економіко-правового університету. – 2005.–№1(2). 2. Кройтор В.А., Фролов М.М., Ясинок М.М. Виконавче провадження: Навчальний посібник. Вид. 2-е, дороб. і доп. / За ред. канд. юрид. наук, доцента В.А. Кройтора. – Харків: Еспада, 2005. – 232 с. 3. Кузьменко С.Г. Особливості судового розгляду та вирішення справ за позовами про звільнення майна з-під арешту: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / Національний університет внутрішніх справ. – Харків, 2001. – 20 с. 4. Кузьменко С.Г. Процесуальний порядок захисту права власності особи, майно якої піддане арешту, від незаконних дій працівників ОВС або державних виконавців при накладенні арешту на майно боржника // Проблеми правознавства та правоохоронної діяльності. – 2003.–№2. – С.295- 301. 5. Виконання судових рішень : Навчальний посібник. / Штефан М.Й., Омельченко М.П., Штефан С.М.–Київ.: Юрінком Інтер, 2001. – 318 с.
Завдання №1 Рішенням місцевого суду було задоволено позов Петренка до Салтівського вузлу зв’язку м. Харкова про повернення незаконно стягнутих коштів за користування міським телефонним зв’язком. Рішення суду набрало законної сили, та по ньому було видано виконавчий лист. Виконуючи рішення суду, державний виконавець направив листа начальнику Салтівського вузлу зв’язку з пропозицією виконати рішення суду добровільно, на який одержав відповідь, що вже після набрання рішенням законної сили, Салтівський вузол зв’язку реорганізовано в структурний підрозділ Харківської дирекції “Укртелекому”, тому виконання рішення в його компетенцію не входить. Як повинен діяти державний виконавець, щоб виконати рішення суду?
Завдання №2 Державний виконавець відмовився прийняти від стягувачів два виконавчих листа, тому що: а) на стягнення аліментів та на стягнення судового збору з відповідача було видано один виконавчий лист; б) на поновлення на роботі та стягнення з відповідача (фабрики) заробітної плати за час вимушеного прогулу також було видано один виконавчий лист. Чи правильно діяв державний виконавець?
Завдання №3 Державному виконавцю стало відомо, що боржники Семенови кожного дня до 21 години знаходяться на роботі (працюють в іншому місті), застати їх вдома можна тільки пізно ввечері або в неділю, але в неділю вони часто виїжджають на прогулянки за місто. Коли і як можна виконати рішення суду, за яким Семенови повинні відремонтувати тин у сусідів Іванових та передати їм швацьку машинку?
Читайте також:
|
||||||||
|