МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Реєстрація, облік і збереження претензійНа керівника суб'єкта господарювання покладається повна відповідальність за забезпечення належної організації претензійної роботи. Звідси цьому питанню, в тому числі належному і своєчасному обліку претензій, надається особлива увага. Реєстрацію претензій, як заявлених суб'єктом господарювання, так і отриманих від інших підприємств і організацій, установ та господарств, згідно з наказом (розпорядженням) або рішенням відповідного органу веде відповідний структурний підрозділ. Організація методичного керівництва претензійною роботою покладається на юридичну службу суб'єкта господарюванням урахуванням рекомендацій про порядок ведення претензійної та позовної роботи на підприємстві, в установі, організації, які схвалені постановою колегії Міністерства юстиції України від 15 січня 1996 р. № 2. При невеликій кількості претензій, заявлених і отриманих, їх реєстрація і облік ведуться в одному журналі. При великому обсязі роботи ведуться два журнали: один — на заявлені претензії, другий — на отримані претензії. На практиці відповідні міністерства і відомства рекомендували примірну форму ведення такого журналу, який складається з двох розділів: заявлені претензії та отримані претензії. У першому розділі передбачаються такі реквізити: номер по порядку; дата і номер претензії; повна назва організації, установи або підприємства, її адреса і поштові реквізити; сума претензії в гривнях; зміст претензії (по розрахунках, по недостачі, якості або некомплектності, повернення грошей — початок строку претензійного провадження); досудове врегулювання спору; дата і номер відправленої претензії; строк відповіді на претензію; фактична дата відповіді на претензію; претензія задоволена повністю або частково; на яку суму відмовлено в задоволенні; сума надходження грошей по визнаній претензії; дата списання банком визнаної суми; число передачі матеріалів до місцевого суду або господарського суду; примітка. Вхідні і вихідні претензії та документи до них зберігаються в окремих папках, на обкладинках яких вказуються: реєстраційний номер згідно з журналом обліку претензій, назва організації, до якої заявлена претензія, або суб'єкт господарювання, який заявив претензію; сума претензії; число початку і закінчення претензійної справи. Закінчені претензійні справи зберігаються окремо від справ, які знаходяться у провадженні і на контролі, в приміщенні юридичної служби до здачі їх в архів. Робити витяги з цих справ або будь-яких документів не допускається. Якщо претензії і окремі документи додані до позовного провадження, про це робиться відповідний запис у графі журналу реєстрації і обліку претензій — «примітка». Керівник суб'єкта господарювання з метою заохочення працівників, на яких покладено обов'язок по здійсненню претензійної роботи, за успішно виконану роботу при підбитті підсумку роботи за рік або квартал відповідно до колективного договору або положення про матеріальне стимулювання приймає відповідне рішення за погодженням з профспілковим комітетом або іншим відповідним громадським органом про заохочення згідно з вимогами ст. 101 КЗпП. Керівники і працівники суб'єктів господарювання несуть дисциплінарну і матеріальну відповідальність за стан і організацію претензійної роботи, доведення до суду або господарського суду завідомо необґрунтованих позовів, прострочення позовної давності і завдані у зв'язку з цим збитки, а також за допущену тяганину при заявленні або розгляді претензій. Читайте також:
|
||||||||
|