Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Реєстрація, облік і збереження претензій

На керівника суб'єкта господарювання покладається повна відповідальність за забезпечення належної організації претензій­ної роботи. Звідси цьому питанню, в тому числі належному і своєчасному обліку претензій, надається особлива увага.

Реєстрацію претензій, як заявлених суб'єктом господарюван­ня, так і отриманих від інших підприємств і організацій, установ та господарств, згідно з наказом (розпорядженням) або рішен­ням відповідного органу веде відповідний структурний підрозділ. Організація методичного керівництва претензійною роботою покладається на юридичну службу суб'єкта господарюванням урахуванням рекомендацій про порядок ведення претензійної та позовної роботи на підприємстві, в установі, організації, які схва­лені постановою колегії Міністерства юстиції України від 15 січня 1996 р. № 2.

При невеликій кількості претензій, заявлених і отриманих, їх реєстрація і облік ведуться в одному журналі. При великому об­сязі роботи ведуться два журнали: один — на заявлені претензії, другий — на отримані претензії.

На практиці відповідні міністерства і відомства рекомендували примірну форму ведення такого журналу, який складається з двох розділів: заявлені претензії та отримані претензії.

У першому розділі передбачаються такі реквізити: номер по порядку; дата і номер претензії; повна назва організації, установи або підприємства, її адреса і поштові реквізити; сума претензії в гривнях; зміст претензії (по розрахунках, по недостачі, якості або некомплектності, повернення грошей — початок строку претензійного провадження); досудове врегулювання спору; дата і номер відправленої претензії; строк відповіді на претензію; фактична дата відповіді на претензію; претензія задоволена повністю або частково; на яку суму відмовлено в задоволенні; сума надходження грошей по визнаній претензії; дата списання банком визнаної суми; число передачі матеріалів до місцевого суду або господарського суду; примітка.

Вхідні і вихідні претензії та документи до них зберігаються в окремих папках, на обкладинках яких вказуються: реєстраційний номер згідно з журналом обліку претензій, назва організації, до якої заявлена претензія, або суб'єкт господарювання, який зая­вив претензію; сума претензії; число початку і закінчення пре­тензійної справи. Закінчені претензійні справи зберігаються ок­ремо від справ, які знаходяться у провадженні і на контролі, в приміщенні юридичної служби до здачі їх в архів. Робити витяги з цих справ або будь-яких документів не допускається.

Якщо претензії і окремі документи додані до позовного про­вадження, про це робиться відповідний запис у графі журналу реєстрації і обліку претензій — «примітка».

Керівник суб'єкта господарювання з метою заохочення пра­цівників, на яких покладено обов'язок по здійсненню претензій­ної роботи, за успішно виконану роботу при підбитті підсумку роботи за рік або квартал відповідно до колективного договору або положення про матеріальне стимулювання приймає відповід­не рішення за погодженням з профспілковим комітетом або іншим відповідним громадським органом про заохочення згідно з ви­могами ст. 101 КЗпП.

Керівники і працівники суб'єктів господарювання несуть дис­циплінарну і матеріальну відповідальність за стан і організацію претензійної роботи, доведення до суду або господарського суду завідомо необґрунтованих позовів, прострочення позовної дав­ності і завдані у зв'язку з цим збитки, а також за допущену тяга­нину при заявленні або розгляді претензій.


Читайте також:

  1. IX. Відомості про військовий облік
  2. IX. Відомості про військовий облік
  3. Автоматизація зведеного обліку та складання звітності засобами універсального програмного продукту
  4. Автоматизація обліку виробничих запасів та МШП засобами універсального програмного продукту
  5. Автоматизація обліку витрат на виробництво засобами універсального програмного продукту
  6. Автоматизація обліку праці та її оплати засобами універсального програмного продукту
  7. Автоматизація обліку фінансово-розрахункових операцій засобами універсального програмного продукту
  8. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
  9. Автоматизована форма бухгалтерського обліку.
  10. Автоматизована форма обліку
  11. Автоматизовані робочі місця облікового працівника
  12. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму




Переглядів: 747

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відповідальність за порушення строків розгляду претензій | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.