Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЛІТЕРАТУРА

 

1. Антоненко В.М., Терейковський І.А., Терейковська Л.О. Основи Web-дизайну. Конспект лекцій. -К.: МГІ КСУ, 2005. - 116 с.

2. Вандер Вер Э. JavaScript для чайников. К.: Издательский дом «Вильямс», 2001. – 304 с.

3. Гарнаев А., Гарнаев С. Web программирование на Java и JavaScript. - Санкт-Петербург: БХВ-Петербург, 2002.– 1040 с.

4. Кастаньето Д. Профессиональное PHP программирование. СПб.: Символ-Плюс, 2001. - 912 с.

5. Колбери Р. Освой самостоятельно CGI за 24 часа. — М.: Издательский дом "Вильямс", 2001.— 368 c.

6. Костарев А. РНР в Web-дизайне. С.-Петербург.: ВНV, 2002. – 592 стр.

7. Матросов А., Сергеев А., Чаунин М. HTML 4.0. – Санкт-Петербург: БХВ-Петербург, 1999. - 672 с.

8. Паттерсон Л. и др. Использование HTML 4.0. - К.-М.-СПб.: Издат. Дом “Вильямс”. – 1998 – 384c.

9. Терейковський І.А. Підвищення ефективності функціонування корпоративних Web – сайтів. К.: Вісник КНУТД №4 2004 с.41-46.

10. Холл М., Браун Л. Программирование для Web. К.: Издательский дом «Вильямс», 2002. – 1264 с.

11. http://www.postroika.ru

    ГЛОСАРІЙ

    DOM (Document Object Model - DOM) – інтерфейс прикладного програмування браузера, пов’язує між собою HTML, CSS та мови сценаріїв.

    JavaScript - це мова програмування, що використовується в складі HTML-сторінок для збільшення їх функціональності та можливостей взаємодії з користувачем.

    Web-орієнтовані ІС це інформаційні системи , призначені та пристосовані для використання мережі WWW

    Web-сервер – сервер, який обслуговує запити користувачів (клієнтів) згідно з протоколом HTTP, забезпечує актуалізацію, збереження інформації WEB-сторінки, зв’язок з іншими серверами.

    Web-сторінка (Web-сайт) окремий інформаційний ресурс мережі WWW, що має власну адресу.

    HTML-документ – файл текстової або нетекстової природи (звук, відео, зображення), створений за допомогою мови гіпертекстової розмітки HTML (Hyper Text Mark-up Language).

    TCP/IP це множина комунікаційних протоколів, що визначають як комп’ютери різноманітних типів з різноманітними операційними системами можуть спілкуватись між собою.

    Браузер (Браузер) – спеціальне програмне забезпечення , що надає користувачам інтерфейс для доступу до інформації Web-сторінок та їх перегляду.

    Впровадженнястилів в HTML-документ – це технологія, що дозволяє задати всі правила таблиці стилів безпосередньо в самій HTML-сторінці.

    Впровадженнястилів в тег HTML-документу – це технологія, що дозволяє змінювати форматування конкретних елементів HTML-сторінки.

    Гіперпосилання – методика зв’язування одного Web-ресурсу з іншим. Гіперпосилання складається із двох частин. Перша частина це об’єкт який користувач бачить у вікні браузера і вибір якого призводить до переходу на цільовий Web-ресурс Гіперпосилання складається із двох частин. Перша частина це об’єкт який користувач бачить у вікні браузера і вибір якого призводить до переходу на цільовий Web-ресурс.

    Динамічний HTML (DHTML) – це термін, який використовується для позначення HTML-сторінок з динамічно змінюваним змістом. Реалізація DHTML складається із трьох компонентів: безпосередньо HTML, каскадних таблиць стилів (CSS) та мови сценаріїв (JavaScript або VBScript).

    Інтернет (мережа Інтернет) – сукупність мереж та обчислювальних засобів, які використовують стек протоколів TCP/IP (Transport Control Protocol/Internet Protocol), спільний простір імен та адрес для забезпечення доступу користувачів до інформаційних ресурсів мережі.

    Зв’язуваннястилів з HTML-документом – це технологія, що дозволяє використовувати одну таблицю стилів для форматування декількох HTML-сторінок.

    Каскадна таблиця стилів (CSS) - це технологія визначення та з’єднання стилів з HTML-сторінкою.

    Клієнт мережі WWW– браузер, що використовується клієнтом мережі Інтернет для доступу до ресурсів мережі WWW.

    Методоб’єкту JavaScript цефункція, що пов’язана з об’єктом.

    Об’єктJavaScript– це цілісна конструкція, що має властивості, які є змінними JavaScript та методи їх обробки.

    Провайдер – юридична або фізична особа, яка надає користувачам доступ до мережі Інтернет.

    Сервер – об’єкт комп’ютерної системи (програмний або програмно-апаратний засіб), що надає послуги іншим об’єктам за їх запитами.

    Списки широко розповсюджена форма показу даних. Мовою HTML передбачено використання трьох стандартних видів списків: маркірованого, нумерованого та списку визначень.

    Стиль - це все те, що визначає зовнішній вигляд HTML-сторінки при її відображенні в вікні браузера.

    Таблиця стилів - це шаблон, який керує форматуванням тегів HTML-сторінки.

    ТегHTML– команда мови HTML.

    Скрипт ( сценарій) – програма JavaScript.

    Форма – засіб для передачі інформації від клієнта на Web-сервер. Як правило, результатом такої передачі є відображення у клієнта нового HTML-документа, сформованого Web-сервером на основі переданої інформації.

    Фрейм – прямокутна областей вікна браузера в яку можливо завантажити окремий HTML-документ. В основному фрейми застосовуються для організації управління завантаженням HTML-документів в певну область вікна браузера при роботі користувача в іншій області, тобто для організації меню.

    Функція JavaScript – це іменована група команд, які вирішують певну задачу та можуть повернути деяке значення.

     


    Читайте також:

    1. II. Спеціальна література
    2. V. Довідкова література
    3. А. Література.
    4. Базова література
    5. Базова література
    6. Базова навчально-методична література
    7. Використана література
    8. Використана література
    9. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
    10. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
    11. Використана література
    12. Використана література




    Переглядів: 556

    <== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
    Хід роботи | 

    Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.