ВСТУП………………………………………………...........................
|
|
Розділ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ…….….....................................……………....
|
|
1.1. Предмет, наукові основи та завдання навчальної дисципліни “Теорія і практика виховної роботи”.............................
|
|
1.2. Педагогічні концепції, виховні системи, погляди і думки на сутність і зміст виховання в історії людства. Військове виховання в історії України................................................................
|
|
1.3. Концептуальні основи виховної роботи у внутрішніх військах.................................................................................................
|
|
Розділ 2. РОЛЬ І МІСЦЕ ЗАСТУПНИКА КОМАНДИРА РОТИ З ВИХОВНОЇ РОБОТИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ................................................................................................
|
|
2.1. Вимоги командувача внутрішніх військ щодо організації виховної роботи у частинах і підрозділах. Обов’язки заступника командира роти з виховної роботи….....…….....……………...........
|
|
2.2. Прийняття посади заступником командира роти з виховної роботи…................................................................................
|
|
2.3. Планування робочого часу…..........................……….............
|
|
Розділ 3. СПОСОБИ УПРАВЛІННЯ, СТИЛІ РОБОТИ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНА СИСТЕМА ЯК ОБ’ЄКТ УПРАВЛІННЯ .........
|
|
3.1. Способи управління, стилі роботи та психолого-педагогічні аспекти організаційної системи як об’єкта управління.............................................................................................
|
|
3.2. Морально-психологічний клімат у підрозділах.....................
|
|
3.3. Формування соціально-психологічних явищ у військових колективах.............................................................................................
|
|
Розділ 4. ОРГАНІЗАЦІЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ В РОТІ .. ............
|
|
4.1. Підбір, навчання та виховання активу підрозділу .…...........
|
|
4.2. Опора на громадські організації…………………...…...........
|
|
4.3. Планування виховної роботи в роті...………………….....….
|
|
Розділ 5. ВПРОВАДЖЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ. ФОРМУВАННЯ ТРАДИЦІЙ. ІНДИВІДУАЛЬНА ВИХОВНА РОБОТА З ОСОБОВИМ СКЛАДОМ................................................
|
|
5.1. Впровадження державної мови – важливий напрямок патріотичного виховання особового складу......................................
|
|
5.2. Сутність, зміст та значення військових традиції у вихованні військовослужбовців.........................................................
|
|
5.3. Організація індивідуальної виховної роботи в підрозділі…............................................................................………...
|
|
Розділ 6. НАПРЯМКИ, МЕТОДИ ТА ФОРМИ ВИХОВАННЯ ОСОБОВОГО СКЛАДУ......................................................................
|
|
6.1. Напрямки виховної роботи.......................................................
|
|
6.2. Методи виховання особового складу......................................
|
|
6.3. Методика проведення основних форм виховної роботи.......
|
|
Розділ 7. ЗАСОБИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ У ПІДРОЗДІЛАХ...........
|
|
7.1. Народознавча світлиця підрозділу та організація її роботи....................................................................................................
|
|
7.2. Стінний друк підрозділу………....…......………………….....
|
|
7.3. Наочна агітація та вимоги до її оформлення..........................
|
|
Розділ 8. ІНФОРМАЦІЙНО-ПРОПАГАНДИСТСЬКЕ ЗАБЕЗПЕ-ЧЕННЯ ЯК СКЛАДОВА ВИХОВНОЇ РОБОТИ..............................
|
|
8.1. Сутність і зміст інформаційно-пропагандистського забезпечення.........................................................................................
|
|
8.2. Організація інформування військовослужбовців..................
|
|
8.3. Використання наочних посібників та технічних засобів........
|
|
Розділ 9. ОРГАНІЗАЦІЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ У ЧАСТИНАХ І ПІДРОЗДІЛАХ...........................................................
|
|
9.1. Вимоги командувача внутрішніх військ щодо організації гуманітарної підготовки......................................................................
|
|
9.2. Основні методи проведення занять з особовим складом .....
|
|
9.3. Ораторська майстерність керівників груп гуманітарної підготовки.............................................................................................
|
|
Розділ 10. МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЛУЖБОВО-БОЙОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВІЙСЬК..............................
|
|
10.1. Сутність і зміст морально-психологічного забезпечення дій військ...............................................................................................
|
|
10.2. Теоретичні засади реалізації морально-психологічного забезпечення службово-бойової діяльності: міжнародний досвід.....
|
|
10.3. Морально-психологічне забезпечення миротворчих операцій.................................................................................................
|
|
Розділ 11. ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ СЛУЖБОВО-БОЙОВИХ ЗАВДАНЬ.................................................
|
|
11.1. Сутність і зміст психологічного забезпечення дій військ.....................................................................................................
|
|
11.2. Психологічна підготовка військовослужбовців до дій у натовпі...................................................................................................
|
|
11.3. Психологічна реабілітація військовослужбовців після виконання службово-бойових завдань...............................................
|
|
Розділ 12. ІНФОРМАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНА ПРОТИДІЯ ЯК СКЛАДОВА МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗАБЕЗПЕ-ЧЕННЯ ДІЙ ВІЙСЬК...........................................................................
|
|
12.1. Сутність і зміст інформаційно-психологічної протидії.......
|
|
12.2. Способи і форми інформаційно-психологічного впливу....
|
|
12.3. Основні методи інформаційно-психологічного впливу на протидіючі сили...................................................................................
|
|
Розділ 13. МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ СЛУЖБОВО-БОЙОВИХ ЗАВДАНЬ ЗА НАДЗВИЧАЙНИХ УМОВ..................................................................
|
|
13.1. Керівництво морально-психологічним забезпеченням виконання службово-бойових завдань та його організація..............
|
|
13.2. Морально-психологічне забезпечення підтримання режиму надзвичайного стану..............................................................
|
|
13.3. Морально-психологічне забезпечення проведення спеціальних операцій...........................................................................
|
|
Розділ 14. ДОСВІД МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗАБЕЗ-ПЕЧЕННЯ ДІЙ ВІЙСЬКОВИХ ФОРМУВАНЬ У РЕГІОНАЛЬНИХ КОНФЛІКТАХ.....................................................
|
|
14.1. Особливості морально-психологічного забезпечення бойових дій у Кореї, В’єтнамі, Гренаді, Панамі, Афганістані та Перській затоці.........................................................................................
|
|
14.2. Досвід морально-психологічного забезпечення дій угруповання військ Російської Федерації у Чеченській Республіці..............................................................................................
|
|
14.3. Особливості морально-психологічного забезпечення дій внутрішніх військ Російської Федерації на території Республіки Дагестан................................................................................................
|
|
Розділ 15. МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ПОВСЯКДЕННИХ СЛУЖБОВО-БОЙОВИХ ЗАВДАНЬ.............................................................................................
|
|
15.1. Морально-психологічне забезпечення бойової служби варт........................................................................................................
|
|
15.2. Морально-психологічне забезпечення служби з охорони громадського порядку..........................................................................
|
|
15.3. Морально-психологічне забезпечення служби добового наряду....................................................................................................
|
|
Розділ 16. МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЙ ВІЙСЬК У БОЙОВИХ УМОВАХ..............................................
|
|
16.1. Морально-психологічне забезпечення дій військ в обороні..................................................................................................
|
|
16.2. Морально-психологічне забезпечення дій військ у наступі...................................................................................................
|
|
16.3. Психологічна робота у бойовій обстановці..........................
|
|
Розділ 17. МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БОЙОВОЇ ТА СПЕЦІАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ, ЕКСПЛУАТАЦІЇ ОЗБРОЄННЯ ТА БОЙОВОЇ ТЕХНІКИ............................................
|
|
17.1. Морально-психологічне забезпечення бойової підготовки...
|
|
17.2. Морально-психологічне забезпечення спеціальної підготовки.............................................................................................
|
|
17.3. Морально-психологічне забезпечення експлуатації озброєння та бойової техніки..............................................................
|
|
Розділ 18. МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІЙСЬКОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ПРАВО-ПОРУШЕНЬ..........................................................................................
|
|
18.1. Сутність і зміст морально-психологічного забезпечення військової дисципліни та профілактики правопорушень.................
|
|
18.2. Порядок збирання, обробки і подання оперативної інформації про стан військової дисципліни......................................
|
|
18.3. Оцінювання і облік військової дисципліни у частинах і підрозділах..........................................................................................
|
|
Розділ 19. ПРАКТИКА РОБОТИ ПОСАДОВИХ ОСІБ ЩОДО ЗМІЦНЕННЯ ВІЙСЬКОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ........…..............….....
|
|
19.1. Аналіз стану військової дисципліни.....................................
|
|
19.2. Підведення підсумків стану військової дисципліни у підрозділах…........................................................................................
|
|
19.3. Методика проведення службового розслідування ………..
|
|
Розділ 20. ПОПЕРЕДЖЕННЯ НАРКОМАНІЇ, АЛКОГОЛІЗМУ ТА НЕСТАТУТНИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН У ПІДРОЗДІЛАХ......
|
|
20.1. Профілактика наркоманії у підрозділі......................…........
|
|
20.2. Попередження алкоголізму серед військовослужбовців.....
|
|
20.3. Попередження нестатутних взаємовідносин у військових колективах............................................................................................
|
|
Розділ 21. ПРАКТИКА РОБОТИ ЩОДО АДАПТАЦІЇ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ДО СЛУЖБИ І ПОПЕРЕДЖЕННЯ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ.............
|
|
21.1. Адаптація особового складу до служби................................
|
|
21.2. Профілактика конфліктів у військових колективах.............
|
|
21.3. Попередження самогубств військовослужбовців.............…
|
|
Розділ 22. ПСИХОЛОГІЧНА РОБОТА У ВІЙСЬКОВИХ ЧАСТИНАХ І ПІДРОЗДІЛАХ............................................................
|
|
22.1. Робота з військовослужбовцями, які потребують посиленої психологічної уваги...........................................................
|
|
22.2. Попередження кризових ситуацій.........................................
|
|
22.3. Методика дій стосовно осіб із психічними розладами під час виконання службово-бойових завдань........................................
|
|
Розділ 23. КУЛЬТУРНО-ВИХОВНА І ПРОСВІТНИЦЬКА РОБОТА................................................................................................
|
|
23.1. Сутність і зміст культурно-виховної та просвітницької роботи....................................................................................................
|
|
23.2. Організація дозвілля військовослужбовців.........................
|
|
23.3. Методика проведення ігрових заходів з особовим складом…..............................................................................................
|
|
Розділ 24. ЗАСТОСУВАННЯ МИСТЕЦТВА У ВИХОВНІЙ РОБОТІ. ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З КНИГОЮ. РОЗВИТОК САМОДІЯЛЬНОЇ ХУДОЖНЬОЇ ТВОРЧОСТІ ВІЙСЬКОВО-СЛУЖБОВЦІВ.....................................................................................
|
|
24.1. Мистецтво як комплексний засіб виховання особового складу....................................................................................................
|
|
24.2. Особливості роботи з книгою у військових частинах і підрозділах..........................................................................................
|
|
24.3. Розвиток самодіяльної художньої творчості військово-службовців............................................................................................
|
|
Розділ 25. ВІЙСЬКОВО-СОЦІАЛЬНА РОБОТА .............................
|
|
25.1. Сутність і зміст військово-соціальної роботи......................
|
|
25.2. Організація взаємодії з релігійними організаціями та робота з віруючими військовослужбовцями................................
|
|
25.3. Професійний відбір, проблеми та особливості виховної роботи з військовослужбовцями військової служби за контрактом...........................................................................................
|
|
ВИСНОВКИ..........................................................................................
|
|
Список використаних джерел...…….......................................…..…..
|
|
ЗМІСТ....................................................................................................
|
|