Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ВИСНОВКИ

 

Україна міцно стоїть на шляху розбудови своєї державності. Підґрунтя цієї роботи складають загальнолюдські, демократичні цінності. Суверенна, незалежна, демократична, соціальна, правова держава – мета державного будівництва України. Її непросто досягти в умовах соціального і політичного багатоманіття, а часто і протистояння, об’єктивно виникаючих економічних проблем і соціальних конфліктів, ідейно-політичної невизначеності певної частини населення. Однак народ зробив свій вибір.

Внутрішні війська МВС України разом з іншими правоохоронними органами держави є гарантом незворотності і конституційності обраного курсу. Основним чинником їх бойового потенціалу є люди, без них зброя і техніка будуть лише купою металу.

Завдання, покладені на внутрішні війська, особовий склад може виконувати вимушено і мотивовано. Мотивацію можливо забезпечити матеріально. Проте якщо матеріальна мотивація переважатиме, у скрутний час військовослужбовці можуть просто перейти на бік противника, якщо той запропонує вищу платню. Тому в основі мотивації до якісного виконання завдань повинні бути:

– усвідомлення кожним військовослужбовцем себе як невід’ємної частки Українського народу;

– розуміння історичної закономірності і необхідності розбудови Української держави;

– сприйняття загроз державі як особистих;

– свідома активна участь у зміцненні держави, активні вольові дії з подолання перешкод і загроз;

– розуміння ролі і місця внутрішніх військ у забезпеченні безпеки держави та своєї особистої причетності до цієї діяльності;

– активна особиста діяльність щодо підвищення бойової готовності військової частини та підрозділу, сумлінне виконання своїх функціональних обов’язків.

Військовослужбовців, яким притаманні зазначені мотиви, ми називаємо патріотами. Саме патріотизм забезпечує більшу мотивацію до служби ніж матеріальні блага, особливо у лиху годину. Підтвердженням цього є світовий досвід. Навіть у тих країнах, де військовослужбовці отримують дуже високу матеріальну винагороду за свою діяльність, проблема виховання патріотизму постійно знаходиться у центрі уваги держави.

Для того, щоб якісно виконувати функціональні обов’язки, військовослужбовцям недостатньо лише знати історичне минуле свого народу, свідомо служити, відчувати причетність до державотворчих процесів і внутрішню необхідність у службовій діяльності. Для реалізації цієї внутрішньої потреби у військовослужбовців повинен бути сформований комплекс професійних і моральних якостей.

Сукупність якостей, що формують мотивацію військовослужбовців до служби, і забезпечують реалізацію їх внутрішньої потреби сумлінно виконувати службові обов’язки, ми називаємо військово-патріотичними якостями.

Зазначені якості у військовослужбовців стихійно не з’являються. Вони є результатом цілеспрямованої і наполегливої діяльності органів виховної роботи, яка визначається як військово-патріотичне виховання. Центром такого виховання є рота. Саме у цьому підрозділі здійснюється морально-психологічне гартування військовослужбовців. Тому організація виховної роботи у підрозділах є головним завданням всіх офіцерів виховної роботи.

Від рівня професіоналізму заступників командирів рот з виховної роботи як організаторів виховної діяльності залежить ефективність виховної роботи у внутрішніх військах. Питання їх підготовки є у центрі уваги управління виховної роботи ГУ ВВ МВС України.

 


Читайте також:

  1. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  2. Аналіз одержання результатів. Висновки рекомендації.
  3. Висновки
  4. Висновки
  5. Висновки
  6. ВИСНОВКИ
  7. Висновки
  8. Висновки
  9. Висновки
  10. ВИСНОВКИ
  11. Висновки
  12. Висновки




Переглядів: 330

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні категорії і поняття | З М І С Т

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.