Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аналіз одержання результатів. Висновки рекомендації.

За результатами виконаних аналізів порівнюємо отримані сухі речовини та чистоти продуктів сиропу і меляси з якісними показниками за ДСТУ і робимо відповідні висновки по якості досліджуваних продуктів.

 

Запитання для самоперевірки

1. Що таке істинні і видимі сухі речовини?

2. Які існують методи визначення масової частки сухих речовин?

3. Що являє собою призма В.П.Германчука, її призначення?

4. Чому потрібно розчиняти густі продукти перед визначенням сухих речовин?

5. Як розраховують показник чистоти продуктів цукробурякового виробництва?

6. Наведіть методику визначення чистоти соку ІІ сатурації і сиропу.

7. Наведіть методику визначення чистоти меляси.

 

Лабораторна робота 3

ВИЗНАЧЕННЯ МАСОВОЇ ЧАСТКИ МІНЕРАЛЬНИХ РЕЧОВИН

У ПРОДУКТАХ БУРЯКОЦУКРОВОГО ВИРОБНИЦТВА

Метароботи – навчитися визначати такі якісні показники як зола і вміст солей Са2+ у напівпродуктах цукрового виробництва і білому цукрі.


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. I. Аналіз контрольної роботи.
  4. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  5. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  6. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  7. SWOT-аналіз у туризмі
  8. SWOT-аналіз.
  9. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  10. V. Нюховий аналізатор
  11. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  12. VI. Виконайте граматичний аналіз підкреслених речень.




Переглядів: 894

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення чистоти | Теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.