Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Висновки

 

1.4.1 Встановлена фактична концентрація таких забруднювачів у воді (ґрунті): Cu2+ –… мг/л (мг/кг), що перевищує в ... разів ГДК – ... мг/л (мг/кг) води (ґрунту) і є небезпечним для здоров’я людини; Fe3+ –… мг/л (мг/кг), що не перевищує ГДК – ... мг/л (мг/кг) води (ґрунту) і є безпечним для здоров’я людини.

1.4.2 Досліджено можливості захисту від небезпечної дії ЕМП:

– захист відстанню – негативний вплив ЕМП виключається на людину при відстанях більше ... м від джерела випромінювання;

– захист екраном – найбільш ефективний захист забезпечується при застосуванні ... екрану з е = ... дБ;

– комбінований захист (відстанню і екраном) – при застосуванні ... екрану негативний вплив ЕМП на людину виключається вже при відстані ...

 

1.5 Тестові запитання для контролю СР

1. В чому полягає небезпека сполук міді для організму людини?

2. До яких негативних наслідків призводять сполуки заліза при надходженні до організму людини?

3. За якими показниками відбувається нормування сполук міді та заліза в водоймах господарсько-питного призначення?

4. Як визначається наявність сполук міді та заліза у воді?

5. Наведіть класифікацію джерел ЕМП.

6. Як відбувається нормування електромагнітних випромінювань?

7. Які граничні рівні електричної та магнітної складових встановлюються для житлових приміщень?

8. В чому полягає небезпека електромагнітних хвиль для людини? Найбільш чутливі органи.

9. Вкажіть методи захисту від небезпечної дії ЕМП.

10. Як визначається напруженість магнітної складової ЕМП?

 

Лабораторна робота № 2

Вплив вібрацій на безпеку життєдіяльності людини

2.1 Мета роботи. Вивчити вплив вібрацій на безпеку життєдіяльності людини в надзвичайних умовах. Визначення віброприскорення та віброшвидкості. Забезпечення захисту від впливу вібрацій.

 


Читайте також:

  1. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  2. Аналіз одержання результатів. Висновки рекомендації.
  3. Висновки
  4. Висновки
  5. Висновки
  6. ВИСНОВКИ
  7. Висновки
  8. Висновки
  9. Висновки
  10. ВИСНОВКИ
  11. Висновки




Переглядів: 854

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Експериментальна частина | Короткі теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.