МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВисновкиКомпетентність: 1) Здатність до дотримання якості в роботі 2)Здатність осіб рядового складу до виконання звичайних обов’язків стосовно несення вахти в машинному відділенні, розуміння сутності команд, що пов’язані з цими обов’язками. 3) Здатність до керівництва під час аварії. 4) Здатність до критики та самокритика 5) Здатність дотримуватися етичних зобов’язань. Зміст компетентності: 1) Уміння керувати своїми психічними пізнавальними процесами, емоційно-вольовими станами, здійснювати контроль за особистими професійними діями на підставі відповідальності та цілеспрямованості 2) Уміння при виконанні професійних завдань дотримуватися визначених стандартів, виконувати завдання з метою їх досконалого виконання . 3) Уміння швидко приймати вірні рішення під час аварійних ситуацій та надавати відповідні накази, організовувати роботу підлеглих у напрямку подолання ситуації. 4) Уміння відноситись до критики з боку іншої особи виважено, аналізувати свої дії, робити висновки стосовно сутності відповідних зауважень. 5) Уміння забезпечувати професійні відносини на підставі вимог професійної етики, зокрема поваги, тактовності, відповідальності, чесності тощо. Література: 1. Гиппенрейтер Ю.Б. Введение в общую психологию. М., 1996. 2. Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. М., 1975. 3. Симонов В. П., Ершов П.М. Темперамент. Характер. Личность. М., 1984. 4. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. М., 1989. 5. Сергеев Н.Н. Общая психология как точная наука. Херсон., 1995. 6. Гиппенрейтер Ю.Б. Введение в общую психологию. М., 1996. Вступ. Процес професійної підготовки моряка до професійної діяльності зобов’язує курсантів морського ВНМЗ розібратися в сутності психологічних властивостей їх власної особистості, а також значенні психологічних властивостей, які, згідно вимог професіограми моряка, є професійно значущими. Саме це буде підставою для забезпечення процесу професійного психологічного самоудосконалення.
Темперамент та його сутність. Механізми, типи Та значення темпераменту в професійної Читайте також:
|
||||||||
|