Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Висновки

1.Корпоративний імідж — це цілеспрямов ано сформований образ фірми, покликаний здійснювати емоційно-психологічний вплив на громадськість, клієнтів, партнерів для забезпечення ефективного функціонування фірми.

2.Керівник (лідер) компанії (фірми) виконує найважливішу роль у формуванні корпоративного іміджу і тому повинен володіти високими особистими якостями, мати власний імідж.

3.Корпоративний імідж необхідно постійно підтримувати, просувати і реалізовувати його в інтересах фірми, використовуючи для цього ефективні методи зв’язків з цільовими аудиторіями.

 

Питання з теми

1.У чому полягає сутність іміджу? Назвіть його основні характеристики.

2.Корпорація як об’єднання людей з метою спільної діяльності.

3.Корпоративний імідж: сутність, шляхи формування, основні характеристики.

4.Назвіть основні складові корпоративного іміджу. Яку роль відіграють зв’язки з громадськістю в їх формуванні та функціонуванні?

5.У чому полягає сутність фірмового стилю?

6.Інформаційний дизайн, його місце і роль у зв’язках з громадськістю.

7.Архітектурній дизайн та його роль у формуванні корпоративного іміджу.

8.Оформлювальний дизайн та його складові.

9.Зовнішній вигляд, стиль поведінки, особиста культура працівників та їхній вплив на імідж корпорації (фірми).

10. Стиль управління та його роль у забезпеченні ефективних зв’язків з громадськістю.

11. Стиль взаємовідносин як важливий елемент корпоративного іміджу.

12. Відносини з державними закладами та їхній вплив на формування іміджу фірми.

13. Місце і роль засобів масової інформації у формуванні корпоративного іміджу.

14. Особистий імідж керівника (лідера) та його роль у формуванні корпоративного іміджу.

15. Форми і методи просування та використання корпоративного іміджу у зв’язках з громадськістю.


Читайте також:

  1. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  2. Аналіз одержання результатів. Висновки рекомендації.
  3. Висновки
  4. Висновки
  5. Висновки
  6. ВИСНОВКИ
  7. Висновки
  8. Висновки
  9. ВИСНОВКИ
  10. Висновки
  11. Висновки




Переглядів: 758

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Зв’язки з громадськістю в кризових ситуаціях та управління ними

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.055 сек.