МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні категорії і поняття
Військово-соціальна робота, принципи, функції, напрямки, завдання, соціальна підтримка, соціальна допомога, соціальна реабілітація, соціально-правова робота, консультативна допомога, методи військово-соціальної роботи, регламентування, нормування, інструктування, релігійні організації, релігійні конфесії, віруючі військовослужбовці. Завдання і тести для самоконтролю
1. Визначте сутність військово-соціальної роботи. 2. Хто є об’єктами і суб’єктами військово-соціальної роботи? 3. Назвіть основні принципи військово-соціальної роботи. 4. Визначте функції військово-соціальної роботи. 5. Мета і основні напрямки військово-соціальної роботи у внутрішніх військах. 6. Вимоги командувача внутрішніх військ на виконання ст. 35 Конституції України, Закону України “Про свободу совісті та релігійні організації”. 7. Що слід ураховувати при плануванні спільних заходів з релігійними організаціями? 8. Що є джерелом прав та гарантій військовослужбовців? 9. Представників яких релігійних організацій забороняється допускати на територію військової частини? 10. Які дані потрібно мати про споруди (приміщення), переобладнані чи пристосовані для відправлення богослужінь на території військових містечок? 11. Військово-соціальна робота – це: а) принцип виховної роботи; б) складник виховної роботи; в) закономірність виховної роботи. 12. Соціальна реабілітація – це: а) процес відновлення основних соціальних функцій особистості або соціальної групи, їх соціальної ролі як суб’єкта всіх сфер життєдіяльності суспільства; б) спеціальні заходи, що спрямовані на підтримку умов, які є достатніми для існування військовослужбовців та їх сімей; в) система соціальних заходів у вигляді сприяння, підтримки і послуг, які надають для подолання або пом’якшення життєвих труднощів. 13. В обласних (районних) державних адміністраціях уточнювати релігійну обстановку в районі дислокації: а) щомісячно; б) щоквартально; в) кожні півроку. 14. Іноземців-представників релігійних організацій та окремих проповідників з метою проведення релігійного навчання: а) дозволяється допускати у військові частини за рішенням начальника управління виховної роботи ГУ ВВ; б) дозволяється допускати у військові частини за рішенням заступника командувача внутрішніх військ по роботі з особовим складом; в) забороняється допускати у військові частини.
Правильні відповіді: 11б, 12а, 13б, 14в. Читайте також:
|
||||||||
|