МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Аварії поділяються на дві категорії.До I категорії належать аварії, внаслідок яких: загинуло 5 чи травмовано 10 і більше осіб; стався викид отруйних, радіоактивних та небезпечних речовин за межі санітарно1захисної зони підприємства; збільшилася концентрація забруднюючих речовин у навколиш1 ньому природному середовищі більш як у 10 разів; зруйновано будівлі, споруди чи основні конструкції об’єкта, що Створило загрозу для життя і здоров’я значної кількості працівників Підприємства чи населення. До II категорії належать аварії, внаслідок яких: ♦ загинуло до 5 чи травмовано від 4 до 10 осіб; ♦ зруйновано будівлі, споруди чи основні конструкції об’єкта, що Створило загрозу для життя і здоров’я працівників цеху, дільниці з Чисельністю працюючих 100 чоловік і більше. Випадки порушення технологічних процесів, роботи устаткування, Тимчасової зупинки виробництва внаслідок спрацювання автоматичних Захисних блокувань та інші локальні порушення у роботі цехів, дільниць І окремих об’єктів, падіння опор та обрив проводів ліній електропереда1 Чі тощо не належать до аварій, що мають категорію. Як правило до аварій на промислових об’єктах призводять відмови (неполадки) – події, що полягають у порушенні робочого стану облад1 Нання (об’єкту). До однієї й тієї ж аварії або аварійної ситуації можуть Привести різні види відмов, а одна й та ж відмова може привести до Різних аварійних ситуацій (аварій). Переважна кількість аварійних Ситуацій на промислових об’єктах України виникає в результаті пору1 Шення технологічного процесу, порушення трудової та виробничої Дисципліни, незадовільної організації виконання робіт. Промислові об’єкти, на яких використовуються, виготовляються, Переробляються, зберігаються або транспортуються одна або кілька Небезпечних речовин чи категорій речовин у кількості, що дорівнює Або перевищує нормативно встановлені порогові маси, а також інші Об’єкти, що є реальною загрозою виникнення надзвичайної ситуації Техногенного та природного характеру, називаються об’єктами Підвищеної небезпеки. У зв’язку з використанням все більших енергетичних потужностей Та зростанням концентрації енергії на невеликих ділянках, різко зрос1 Тає ступінь небезпеки аварій як для довкілля, так і для людей, що меш1 Кають поблизу об’єктів підвищеної небезпеки, а особливо для працюю1 Чих на них. До того ж останнім часом відмічено значне зростання над1 Звичайних ситуацій техногенного характеру, пов’язаних з аваріями на Промислових об’єктах. Наслідком цього є зростання кількості праців1 Читайте також:
|
||||||||
|