Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. Discussion. In pairs.

- Discuss with your partner the translation of the terms and the usage of each apparatus and device.

 

e.g. We use a pipette for taking a small amount of fluids.

 

VI. Reading Activities.

a) Pre - reading Stage.

- You know nowadays more complex devices and types of equipment appear every day. Skim through the text “Medical Equipment in Today’s Competitive Market” and find the sentences expressing the main idea of it.

 

b) While reading Stage.

- Scan through the text and describe the process of appearing medical equipment and the role of it. Underline words you still do not know. Use a dictionary.


Читайте також:

  1. A. Work in pairs. What do the people in the photos do?
  2. Exercise 35. Find synonyms among these words and write them out in pairs.
  3. Exercise 4. In pairs, make a list of five things you think are important when speaking about the WCO. Compare it with other pairs. How many of your points are the same?
  4. Group discussion.
  5. In pairs. Each person in the pair has one of the tables. Match the words with the right description and share the information with your partner.
  6. Post-reading discussion.
  7. Presented here are the organizing elements of discussion. Analyze them. Make a fuller list of these expressions using the italicized phrases from the text.
  8. Work in pairs. Do you think that Fiona has a chance of getting the job? What are her strengths and weaknesses?
  9. Work in pairs. Draw the scheme to show the better idea of DBMS work.
  10. Work in pairs. Interview your partner and draw his/her pie-chart. You’re going to tell the rest of the class about your partner, so find out as much as you can.
  11. XI. Work in pairs. Make up a dialogue about your rights and duties.




Переглядів: 461

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Laboratory | MEDICAL EQUIPMENT IN TODAY'S COMPETITIVE MARKET

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.033 сек.