Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Для допитливих

Знайдіть, які види самозахисту, використовують тварини в при­роді (наприклад, голки в їжака)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Як визначити у себе особливості захисних реакцій?

Проаналізуйте свою поведінку в складних ситуаціях, які вимагають мобілізації усіх ваших сил. Такими ситуаціями може бути іспит, контрольна робота, пізнє повернення додо­му, конфлікт та ін. Згадайте свій стан (фізіологічний і психологічний) у подібних екстре­мальних ситуаціях. Як звичайно ви поводитеся: падаєте духом або, навпаки, максимально збираєтеся і тверезо мислите?

Такий аналіз допоможе вам знайти свої сильні і слабкі сторони та освоїти навички «боротьби» з небажаними для вас реакціями організму. Допоможуть у ваших починаннях і сеанси аутогенних тренувань, про які ми вже розповідали.

Навчитися управляти нервовими процесами важко, але все ж таки можливо, особливо якщо починати роботу над собою з раннього віку.

Закріплюємо знання

Завдання різного рівня складності

1. Які властивості нервової системи визначають різні реакції людини на екстремальну ситуацію?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Які типи нервової системи людини ви знаєте?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Заповніть пропуски на схемі.




Переглядів: 389

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проведіть дослідницьку роботу. | Зауваження вчителя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.