МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Література1. Друзь З. В. Виховні технології в сучасній школі / З.В.Друзь. – КДПУ, 2005. – 256 с. 2. Збірник міні-кейсів з дисципліни «Комунікативні процеси у навчанні» / ред. Л.О. Савенкової, В.М. Приходько. – К. : КНЕУ, 2009. – 343 с. 3. Кондрашова Л. В. Методика організації виховної роботи в сучасній школі: навчальний посібник / Л.В.Кондрашова, О.О.Лаврентьєва, Н.І.Зеленкова. – Кривий Ріг : КДПУ, 2008 – 187 с. 4. Книга класного керівника : Довідково-методичне видання / упоряд. С.В. Кириленко, Н.І. Косарева. – Х. : ТОРСІНГ ПЛЮС, 2005. – 560 с. РОЗДІЛ ІІІ
Під самостійною роботою розуміють розмаїття видів діяльності (індивідуальної й колективної) студентів на аудиторних та позааудиторних заняттях або вдома, відповідно до певних завдань за умови безпосереднього невтручання викладача. Самостійна робота студентів при вивченні курсу МВР включає такі компоненти: · робота над текстом лекцій; · самостійна робота з літературою з підготовки до лабораторно-практичних занять; · самостійна підготовка студентів до організації й проведення ділових педагогічних ігор у студентській групі; · підготовка до контрольної роботи за Модулем 1; · підготовка до захисту виховних проектів (до підсумкового заліку по закінченню курсу). Самостійне опрацювання передбачає вивчення також певної кількості питань, перелік яких наведено нижче.
Орієнтовні питання для самостійної роботи
* - заняття на вибір, з урахуванням специфіки факультету. Ураховуючи вимогу Болонського процесу, обсяг самостійної роботи має складати 60% від обсягу всього навчального навантаження, тому викладач може запропонувати для самостійного опрацювання одну з тем практичного заняття, поданого у Розділі І. Матеріали, напрацьовані у ході самостійної роботи, рекомендується зберігати у тематичній теці. Це дозволить у майбутньому скористатися зібраним матеріалом під час педагогічної практики і професійної діяльності. Якість і повнота виконаної студентом самостійної роботи, оригінальність, системність є важливими чинниками оцінки навчальних досягнень з курсу МВР. РОЗДІЛ ІV До індивідуальної роботи студентів належать індивідуальні творчі завдання, робота над створенням нових методичних матеріалів, індивідуальні навчальні завдання. Творчі індивідуальні завдання обговорюються викладачем і студентом протягом перших чотирьох тижнів навчання. Індивідуальні навчальні завдання складаються студентами не пізніше 17 тижня навчання. Перелік і вимоги до якості виконання індивідуальних навчальних завдань наведено нижче.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|