МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Семінар(2)1. Виникнення грошей, їх сутність та функції. Поняття ціни. 2. Види грошей. Визначення кількості грошей, необхідної для обігу. Поняття інфляції 3. Конвертованість грошей. 4. Гроші в сучасній Україні. Грошова реформа 1996 року. Питання для самостійної роботи студентів 1. Теорії грошей. 2. Еволюція функцій грошей. 3. Грошова система, її склад й основні типи. 4. Валютні курси та конвертованість грошей. Види конвертованості. 5. Закони грошового обігу. 6. Показники грошової маси.
Пошукові питання 1. Яка принципова відмінність між теорією походження грошей, обгрунтованою К.Марксом, і іншими теоріями (металістичною, кількісною, номіналістичною)? 2.В марксистській теорії грошей називається п’ять їх функцій. В Економіксі авторів Макконнелла К.Р. та Брю С.Л. (М.: ИНФРА – М,2004, гл. 13,с.279-280) називається три функції. При цьому в марксистській теорії першою функцією називається “міра вартості”, а в Економіксі – “засіб обігу”. Чи є принципова відмінність в названих підходах? 3. Проведіть лінію взаємозв’язку між сутностями понять “вартість”, “гроші”, “ціна”. 4.Якими факторами зумовлене сучасне розмаїття видів грошей? 5. В зв’язку з порушенням якого закону грошового обігу виникає інфляція? Які Ви ще знаєте закони грошового обігу? 6. Які переваги для економіки приносить конвертованість національної одиниці? Назвіть ризики даного явища. 7. В якій мірі розв’язана проблема конвертованості стосовно української гривні? 8. Початковий термін впровадження власної національної валюти в Україні – перше півріччя 1992 року (див.: Постанова Президії Верховної Ради України від 14 листопада 1991 р.). Грошова реформа, яка впровадила цю валюту, відбулася у вересні 1996 року. Які причини, на Вашу думку, так відтягнули розв’язання проблеми впровадження української гривні?
Тести, вправи, завдання Тест 1. Яке положення розкриває сутність грошей як економічної категорії? а) це дорогі металеві монети; б) все, що виконує функції грошей; в) це грошові білети і розмінна монета; г) це особливий товар, який виконує роль загального еквіваленту; д) рідкісні речовини природи, які служать засобом обміну.
Тест 2. Що визначає цінність грошей? а) їх відносна рідкісність; б) витрати виробництва та виготовлення грошей; в) суспільне призначення грошей виконувати роль загального еквіваленту; г) прийнятність; д) те, що гроші виготовлені із специфічного матеріалу.
|
||||||||
|