МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||
Тест 3.Більшість грошей, що знаходиться в обігу – це: а) монети; б) паперові гроші; в) паперові гроші та монета; г) безготівкові гроші.
Тест 4. Як змінюється купівельна спроможність і маса грошей в період інфляції? а) купівельна спроможність грошей знижується, а маса грошей залишається незмінною; б) купівельна спроможність грошей знижується, а маса грошей зростає; в) купівельна спроможність грошей і їх маса знижується.
Тест 5. Які функції виконує європейська валютна одиниця Євро? а) міра вартості; б) засіб обігу; в) засіб нагромадження; г) засіб платежу; д) міжнародні гроші.
Вправа 1.Визначте, яку функцію виконують гроші у кожному із названих випадків (заповніть колонку таблиці):
Вправа 2.Кількість грошей у обігу зросла у 1,5 раза, а сума цін товарів збільшилася у 1,3 раза. Дайте відповідь, що могло зумовлювати таке (випереджаюче) збільшення кількості грошей у обігу, якщо сума товарів, проданих в кредит, сума платежів, а також взаєморозрахунків залишилися без змін.
Вправа 3.Правильно/неправильно: а) цінність грошей знаходиться в зворотній залежності від рівня цін; б) якщо рівень цін на товари та послуги знизився на 50%, то цінність грошей подвоїться. Завдання 1. Користуючись даними “Статистичного щорічника України за 2006 рік” (Київ, “Консультант”, 2007, табл. 3.15, с. 64) визначте структуру наявної грошової маси в обігу України у 2006 р. та порівняйте одержані результати з попередніми роками.
Реферат (фіксований виступ) 1. Грошова реформа в Україні 1996 року: необхідність, концепція, наслідки. 2. Як забезпечити стабільність української гривні?
Питання для самоконтролю 1. Що собою являють гроші? 2. Яким чином виникли гроші? 3. Як відбулася еволюція грошей та які фактори зумовили цей процес? 4. Які функції виконують гроші? Розкрийте зміст кожної з них. 5. Що таке ціна? 6. Чим відрізняються між собою гроші в якості міри вартості і як масштаб цін? 7. Назвіть види грошей та розкрийте їх зміст. 8. Скільки грошей потрібно для забезпечення товарного і грошового обігу? 9. Сформулюйте закони грошового обігу. 10. Що собою являє інфляція? 11. Що означає “конвертованість грошей”? Які валюти в світі є повністю конвертованими? 12. Як забезпечити конвертованість української гривні? 13. Розкрийте історію грошей в Україні. 14. В чому необхідність та сутність грошової реформи в Україні 1996 року?
|
||||||||||||||||||||||||
|