Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Семінар (2)

1. Механізм утворення ринкової ціни.

2. Конкуренція та монополія: вплив на утворення ринкової ціни. Антимонопольна діяльність держави.

3. Товарні та фондові біржі. Визначення ціни акцій.

4. Банки у ринковій економіці. Банківський прибуток.

Питання для самостійної роботи студентів

1. Ринок товарів та послуг: особливості ціноутворення.

2. Ринок природних ресурсів: особливості ціноутворення.

3. Ринок грошей: особливості ціноутворення.

4. Ринок капіталів: особливості ціноутворення.

5. Ринок цінних паперів.

6. Ринок робочої сили.

7. Фінансово-кредитні посередники та їх роль у ринковій економіці.

8. Служби зайнятості (біржі праці).

9. Ринкова інфраструктура в Україні.

10. Досвід індустріально розвинутих країн в подоланні негативного впливу монополії на конкуренцію.

Пошукові питання

1. Що спільного та відмінного в поняттях “потреба” і “попит”?

2. Що означає переміщення точки по кривій попиту?

3. Що означають поняття “зміна обсягу попиту” і “зміни, що відбулися у попиті”?

4. Порівняйте криву попиту і криву пропозиції. Що між ними спільного та відмінного?

5. Який механізм встановлення часткової та загальної рівноваги на ринку?

6. Як відхилення ціни від рівноважного стану впливає на рівновагу?

7. Яке значення має вивчення теорії рівноваги для розуміння функціонування економічної системи?

8. Які ви знаєте стратегії конкурентної боротьби в умовах ринкової економіки?

9. Дайте характеристику основних способів ведення конкурентної боротьби?

10. Що характеризують показники монопольної влади?

11. Які характеристики бар’єрів входу до галузі вам відомі?

12. Дайте визначення поняттю “ринкова інфраструктура” і розкрийте її значення для безперебійного функціонування ринку.

13. Для чого запроваджується біржова торгівля? Чи змінилося її значення останніми роками?

14. Які функції виконують різноманітні угоди біржової торгівлі?

15. Які ви знаєте об’єкти біржової торгівлі (за видами бірж)?

16. Якими цінними паперами торгують на фондовій біржі? Яке значення фондової біржі?

17. Що таке котирування цінних паперів?

18. Що показує індекс Доу-Джонса і для чого використовують даний показник?

19. Що впливає на формування ринкової інфраструктури в країні?

20. Поясніть відмінності між ринком капіталів та ринком грошей.

21. У чому полягають відмінності між ринком цінних паперів і ринком капіталів?

22. З’ясуйте відмінність між простими і привілейованими акціями.

 

Тести, вправи, завдання


Читайте також:

  1. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  2. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  3. Глава 3 Методика виконання студентами завдань з практичних і семінарських занятьта проведення таких занять. Підготовка та проведення змодельованих судових процесів
  4. До семінарських занять з дисципліни
  5. Завдання для семінарських занять
  6. ЗАГАЛЬНИЙ РОЗРАХУНОК ГОДИН ЛЕКЦІЙ, СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ, САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
  7. Заняття 13. Організація адміністративного судочинства. Провадження в суді першої інстанції. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)
  8. Заняття 15. Особливості провадження в окремих категоріях адміністративних справ. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)
  9. Заняття 3. Центральні та місцеві органи виконавчої влади. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)
  10. Заняття 6. Правовий статус об’єднань громадян в Україні. Особливості правового статусу фізичних осіб, що законно перебувають на території України. (Семінар – дискусія)
  11. Заняття 9. Притягнення до адміністративної відповідальності за правопорушення в окремих сферах державного управління. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)
  12. Запитання до семінару




Переглядів: 482

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тест 3. | Тест 1.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.