Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Заняття 6. Правовий статус об’єднань громадян в Україні. Особливості правового статусу фізичних осіб, що законно перебувають на території України. (Семінар – дискусія)

Завдання.Сформувати вміння:

- вільно оперувати категоріями: політична партія, громадське об’єднання, релігійна організація, біженець, особа, що потребує додаткового або тимчасового захисту, іммігрант, органи місцевого самоврядування, територіальна громада;

- розкривати статуси, з якими утворюються і діють на території України об’єднання громадян, обмеження щодо фінансування діяльності політичних партій, вимоги до засновників та членів політичних партій і громадських об’єднань, види звернень громадян, шляхи легалізації об’єднань громадян та стягнення, що можуть бути застосовані до них за умови порушення законодавства, систему органів місцевого самоврядування;

- визначати особливості адміністративної правоздатності та дієздатності громадян України, специфіку взаємодії окремих ланок місцевого самоврядування, визначати суб’єктів, що беруть участь у розгляді питання про надання статусів біженця, особи, що потребує додаткового або тимчасового захисту, іммігранта;

- аналізувати законодавство, що регулює діяльність об’єднань громадян на території України, діяльність уповноважених суб’єктів, що розглядають питання про надання статусів біженця та іммігранта, а також особи, що потребує додаткового або тимчасового захисту, і виявляти наявні прогалини та паралелізм.

Сформувати компетенції:

- володіти правовою термінологією;

- аргументовано висловлювати свою думку та робити висновки;

- надавати кваліфіковані юридичні консультації;

- працювати з текстами нормативно-правових актів;

- виявляти і правильно кваліфікувати факти порушень законодавства.

План заняття.

  1. Усно опитати студентів з питань теми заняття.
  2. Провести 10-хвилинну контрольну роботу по питанням занять 4, 5 та 6.
  3. Провести дискусію: «Наскільки обґрунтованим і необхідним було введення нової для нашого законодавства категорії – особи, що потребують додаткового або тимчасового захисту?»
  4. Вирішити ситуаційні вправи – робота в малих групах.

Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. По території охоплення
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  6. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  7. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  8. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  9. VІ. План та організаційна структура заняття
  10. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  11. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  12. А/. Верховна Рада України.




Переглядів: 497

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інформаційне забезпечення заняття. | Інформаційне забезпечення заняття.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.