МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Інформаційне забезпечення заняття.
· Закон України «Про політичні партії в Україні» від 05.04.2001 р. · Закон України «Про молодіжні та дитячі громадські організації» від 01.12.1998 р. · Закон України «Про громадські об’єднання» від 22.03.2012 р. · Закон України «Про свободу совісті та релігійні організації» від 23.04.1991 р. · Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 р. · Закон України «Про органи самоорганізації населення» від 11.07.2001 р. · Закон України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р. · Закон України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства» від 22.09.2011 р. · Закон України «Про імміграцію» від 07.06.2001 р. · Закон України «Про біженців та осіб, що потребують додаткового або тимчасового захисту» від 08.07.2011 р.
Заняття 7. Адміністративний примус як окремий метод державного управління. (Семінар-дискусія) Завдання.Сформувати вміння: - вільно оперувати категоріями: метод державного управління, адміністративний метод державного управління, економічний метод державного управління, переконання як метод державного управління, адміністративний примус, заходи адміністративного примусу; - розкривати види заходів адміністративного примусу, визначаючи які саме дії уповноважених суб’єктів належать до заходів запобігання, або припинення, або адміністративної відповідальності; - визначати підстави та наслідки застосування заходів адміністративного запобігання, адміністративного припинення та адміністративної відповідальності; - аналізувати законодавство, що регулює діяльність, спрямовану на застосування окремих методів державного управління і виявляти наявні прогалини та паралелізм. Сформувати компетенції: - володіти правовою термінологією; - аргументовано висловлювати свою думку та робити висновки; - тлумачити законодавство та виявляти його прогалини і колізії; - готувати звернення зацікавлених суб’єктів до компетентних органів держави; - виявляти і правильно кваліфікувати факти порушень законодавства. План заняття.
Читайте також:
|
||||||||
|