Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Інформаційне забезпечення заняття.

  1. Список основних термінів по темі.
  2. Схема суб’єктів, що беруть участь у розгляді питання про надання статусу біженця.
  3. Схема суб’єктів, що беруть участь у розгляді питання про надання статусу особи, що потребує додаткового або тимчасового захисту.
  4. Схема суб’єктів, що беруть участь у розгляді питання про надання статусу іммігранта.
  5. Нормативно-правові акти:

· Закон України «Про політичні партії в Україні» від 05.04.2001 р.

· Закон України «Про молодіжні та дитячі громадські організації» від 01.12.1998 р.

· Закон України «Про громадські об’єднання» від 22.03.2012 р.

· Закон України «Про свободу совісті та релігійні організації» від 23.04.1991 р.

· Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 р.

· Закон України «Про органи самоорганізації населення» від 11.07.2001 р.

· Закон України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р.

· Закон України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства» від 22.09.2011 р.

· Закон України «Про імміграцію» від 07.06.2001 р.

· Закон України «Про біженців та осіб, що потребують додаткового або тимчасового захисту» від 08.07.2011 р.

 

Заняття 7. Адміністративний примус як окремий метод державного управління. (Семінар-дискусія)

Завдання.Сформувати вміння:

- вільно оперувати категоріями: метод державного управління, адміністративний метод державного управління, економічний метод державного управління, переконання як метод державного управління, адміністративний примус, заходи адміністративного примусу;

- розкривати види заходів адміністративного примусу, визначаючи які саме дії уповноважених суб’єктів належать до заходів запобігання, або припинення, або адміністративної відповідальності;

- визначати підстави та наслідки застосування заходів адміністративного запобігання, адміністративного припинення та адміністративної відповідальності;

- аналізувати законодавство, що регулює діяльність, спрямовану на застосування окремих методів державного управління і виявляти наявні прогалини та паралелізм.

Сформувати компетенції:

- володіти правовою термінологією;

- аргументовано висловлювати свою думку та робити висновки;

- тлумачити законодавство та виявляти його прогалини і колізії;

- готувати звернення зацікавлених суб’єктів до компетентних органів держави;

- виявляти і правильно кваліфікувати факти порушень законодавства.

План заняття.

  1. Написання 15-хвилинної модульної контрольної роботи.
  2. Провести дискусію: «Який метод державного управління (адміністративний чи економічний) є найбільш дієвим при врегулюванні відносин в економічній сфері на сучасному етапі в Україні?»
  3. Вирішити ситуаційні вправи – робота в малих групах.

Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. II.1 Програмне забезпечення
  3. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. XX1. Забезпечення відкритості та прозорості при проведенні прийому до вищих навчальних закладів
  6. Авалювання векселів. Видача гарантій на забезпечення оплати векселів
  7. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  8. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  9. Аналіз програмного забезпечення з управління проектами.
  10. Апаратне забезпечення USB
  11. Апаратне забезпечення мереж
  12. Аудит формування і використання власного капіталу та забезпечення зобов'язань.




Переглядів: 494

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Заняття 6. Правовий статус об’єднань громадян в Україні. Особливості правового статусу фізичних осіб, що законно перебувають на території України. (Семінар – дискусія) | Інформаційне забезпечення заняття.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.