Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






XX1. Забезпечення відкритості та прозорості при проведенні прийому до вищих навчальних закладів

21.1. На засіданні приймальної комісії мають право бути присутніми представники засобів масової інформації не більше двох осіб від одного засобу. Порядок акредитації журналістів у приймальній комісії. Для акредитації журналістів до Приймальної комісії на ім’я голови подається зареєстрована заява про акредитацію, скріплена печаткою та підписом керівника засобу масової інформації.

Заява про акредитацію повинна містити:

- повну назву засобу масової інформації;

- поштову адресу, номер телефону (факсу), адресу електронної пошти засобу масової інформації;

- інформацію про засновників або видавців засобу масової інформації, періодичність випуску, тираж на час подання заявки (для друкованих засобів масової інформації); сферу (регіон) поширення засобу масової інформації;

- прізвище, ім'я та по батькові працівників засобів масової інформації, що акредитуються, належність до творчих або технічних працівників.

До заяви про акредитацію додається:

- копія свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації, інформаційного агентства або копія ліцензії на мовлення.

21.2. Громадські організації можуть звернутися до Міністерства освіти і науки України із заявою про надання їм права вести спостереження за роботою приймальних комісій. Громадські організації, яким таке право надано Міністерством освіти і науки України, можуть направляти на засідання приймальних комісій своїх спостерігачів. Приймальні комісії зобов’язані створити належні умови для присутності громадських спостерігачів на своїх засіданнях, а також надати їм можливість ознайомлення з документами, що надаються членам комісії, до засідання.

21.3. Вищий навчальний заклад зобов’язаний створити умови для ознайомлення вступників з ліцензією на здійснення освітньої діяльності, сертифікатами про акредитацію відповідного напряму (спеціальності). Правила прийому, відомості про ліцензований обсяг та обсяг прийому за державним замовленням за кожним напрямом (спеціальністю) та освітньо-кваліфікаційним рівнем, у тому числі про кількість місць, що виділені для вступу поза конкурсом та цільового прийому, повинні оприлюднюватися на інформаційних стендах приймальної комісії і на офіційному веб-сайті вищого навчального закладу не пізніше другого робочого дня, наступного після затвердження/погодження чи отримання відповідних відомостей.

21.4. Голова приймальної комісії, як правило, оголошує про засідання комісії не пізніше дня, що передує дню засідання, в особливих випадках – не пізніше ніж за три години до початку засідання. Оголошення разом із проектом порядку денного засідання оприлюднюється.

21.5. Подання вступником недостовірних персональних даних, недостовірних відомостей про наявність права на зарахування поза конкурсом, права на першочергове зарахування, права на зарахування за співбесідою, про здобуту раніше освіту, про участь в олімпіадах та конкурсах Малої академії наук України, про проходження зовнішнього незалежного оцінювання є підставою для відрахування студента.

21.6.Інформування громадськості про ліцензований обсяг, обсяг державного замовлення, вартість навчання за напрямами (спеціальностями), хід подання заяв щодо вступу, рекомендування до зарахування та зарахування до вищих навчальних закладів І-IV рівнів акредитації здійснюється інформаційними системами, в тому числі системою "Конкурс", на підставі даних, внесених приймальними комісіями до Єдиної бази, із зазначенням категорій вступників відповідно до розділів VІІ-ХІ цих Правил.

21.7. Не пізніше ніж за три дні до початку прийому документів на навчання для отримання ступеня бакалавра вищі навчальні заклади зобов'язані оприлюднити на власних веб-сайтах інформацію про кількість місць державного замовлення, доведеного вищому навчальному закладу Міністерством освіти і науки України, на напрями (спеціальності), вказавши при цьому, що до початку вступної кампанії здійснюється розміщення 80 відсотків загального обсягу державного замовлення для підготовки фахівців ступеня бакалавра, а розміщення решти 20 відсотків загального обсягу державного замовлення буде здійснено МОН України після завершення прийому документів відповідно до результатів конкурсу поточного року, що буде визначатися середнім конкурсним балом вступників на навчання за ступенем бакалавра за відповідною спеціальністю на момент завершення прийому заяв.


Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. II.1 Програмне забезпечення
  3. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  4. IV. Строки прийому заяв і документів, вступних екзаменів, конкурсного відбору та зарахування на навчання
  5. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  6. V. Порядок прийому заяв та документів для участі у конкурсному відборі до НАУ
  7. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  8. Авалювання векселів. Видача гарантій на забезпечення оплати векселів
  9. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  10. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  11. Аналіз програмного забезпечення з управління проектами.




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості прийому до кафедри військової підготовки Національного авіаційного університету | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.