МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
III. По території охопленняВиди маркетингу I. За орієнтації · орієнтований на продукт - діяльність підприємства націлена на створення або вдосконалення продукту Основне завдання - спонукання споживачів купувати товари · орієнтований на споживача - діяльність підприємства спрямована на задоволення потреб Основне завдання - вивчення потенційних потреб. II. За структурою маркетингової концепції розрізняють Менеджерістскій маркетинг передбачає висунення маркетингової служби на рівень менеджерів вищої ланки управління, службу з маркетингу очолює віце -президент фірми
Бихевиористский маркетинг - вивчення психології споживача, мотивацій купівельної поведінки. Такий маркетинг важливий для великих фірм. Інтегрований маркетинг передбачає пов'язування товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики при вирішенні стратегічних завдань фірми. Інноваційний маркетинг заснований на фундаментальних і прикладних наукових дослідженнях, при розробці нових товарів і впровадженні їх у виробництво. Прямий маркетинг - спосіб продажу товарів і послуг без посередників (продаж по каталогах і ТБ-маркетинг) Стратегічний маркетинг - найважливіша функція розробки глобальних стратегій. Екологічний маркетинг - рішення виробничо-збутових завдань відповідно до вимог захисту навколишнього середовища. Соціальний маркетинг спрямований не тільки на задоволення запитів кінцевих споживачів, але і на всього суспільства в цілому; Внутрішній маркетинг - реалізація товарів і послуг у рамках однієї країни Експортний маркетинг припускає додаткові дослідження нових закордонних ринків збуту, створення зарубіжних збутових служб Імпортний маркетинг припускає дослідження ринку для забезпечення високоефективних закупівель. Зовнішньоторговельний маркетинг - експортні та імпортні види маркетингової діяльності щодо об'єктів зовнішньої торгівлі. Зарубіжний науково-технічний маркетинг- продаж і закупівля результатів науково-технічної діяльності - патентів та ліцензій Маркетинг прямих зарубіжних інвестицій - вивчення умов зарубіжної інвестиційної діяльності Зовнішньоекономічний маркетинг розглядає форми зовнішньої торгівлі, і зовнішньоекономічного співробітництва Міжнародний маркетинг - збут продукції національними компаніями, зареєстрованими за кордоном, або іноземними компаніями у власній країні. Мультинаціональне маркетинг - охоплення ринкових територій великого числа країн транснаціональними компаніями Глобальний маркетинг - маркетингова діяльність найбільших фірм в світовому, глобальному масштабі Читайте також:
|
||||||||
|