Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Заняття 3. Центральні та місцеві органи виконавчої влади. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)

Завдання.Сформувати вміння:

- вільно оперувати категоріями: міністерство, державна служба, державне агентство, державна інспекція, територіальний орган центрального органу виконавчої влади;

- розкривати особливості взаємодії міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, специфіку правового статусу центральних органів виконавчої влади зі спеціальним статусом, характер взаємодії місцевих державних адміністрацій та територіальних органів центральних органів виконавчої влади, порядок призначення та звільнення керівників центральних та місцевих органів виконавчої влади;

- аналізувати законодавство, що визначає правовий статус окремих центральних та місцевих органів виконавчої влади;

- виявляти місце органу в системі центральних та місцевих органів виконавчої влади спираючись на основні повноваження, що за ним закріплені.

Сформувати компетенції:

- володіти правовою термінологією;

- аргументовано висловлювати свою думку та робити висновки;

- тлумачити законодавство та виявляти його прогалини і колізії;

- аналізувати та узагальнювати правозастосовчу практику.

План заняття.

  1. Усно опитати студентів з питань теми заняття.
  2. Провести 10-хвилинну контрольну роботу по питанням занять 1, 2 та 3.
  3. Вирішити ситуаційні вправи – робота в малих групах.

Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  4. VІ. План та організаційна структура заняття
  5. Автономна Республіка Крим, регіональні та місцеві органи державної влади.
  6. Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.
  7. Американский и японский подходы к организации менеджмента.
  8. АНАЛИЗ ФИНАНСОВОГО ПОЛОЖЕНИЯ ОРГАНИЗАЦИИ
  9. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  10. Апарат державного управління як система органів виконавчої влади.
  11. Б) Установление тождества иностранной организации и проверка ее правоспособности
  12. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.




Переглядів: 505

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інформаційне забезпечення заняття. | Інформаційне забезпечення заняття.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.