Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інформаційне забезпечення заняття.

  1. Список основних термінів по темі.
  2. Схема, що розкриває систему суб’єктів державного управління;
  3. Таблиця видів адміністративно-правових норм.

 

Заняття 2. Органи виконавчої влади: загальнотеоретичні питання. (Семінар – дискусія)

Завдання.Сформувати вміння:

- вільно оперувати категоріями: орган виконавчої влади, компетенція, підпорядкованість, підконтрольність, підзвітність та відповідальність (в тому числі і політична), правовий статус;

- розкривати діючу систему органів виконавчої влади, порядок призначення та звільнення керівників органів виконавчої влади, місце Президента України в системі державних органів, повноваження Президента України у сфері діяльності законодавчої виконавчої та судової гілок влади;

- визначати повноваження органу, якими він наділяється залежно від місця, що займає в системі;

- класифікувати існуючі види органів виконавчої влади;

- аналізувати законодавство, що визначає правовий статус окремих органів виконавчої влади, взаємодію окремих ланок системи органів виконавчої влади, Президента України та органів виконавчої влади;

- виявляти особливості діяльності місцевих органів виконавчої влади, розкриваючи співвідношення їх повноважень.

 

Сформувати компетенції:

- логічно викладати матеріал;

- аргументовано висловлювати свою думку та робити висновки;

- тлумачити законодавство та виявляти його прогалини і колізії;

- аналізувати та узагальнювати правозастосовчу практику.

План заняття.

  1. Усно опитати студентів з питань теми заняття.
  2. Провести дискусію «Хто повинен бути вищим органом в системі органів виконавчої влади: Кабінет Міністрів України чи Президент України?»
  3. Вирішити ситуаційні вправи – робота в малих групах.

Інформаційне забезпечення заняття.

  1. Список основних термінів по темі.
  2. Схема, що розкриває систему органів виконавчої влади;
  3. Нормативно-правові акти:

· Конституція України

· Закон України «Про Кабінет Міністрів України» від 07.10. 2010 р.

· Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Регламенту КМУ» від18.07.2007 р.

 


Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. II.1 Програмне забезпечення
  3. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. XX1. Забезпечення відкритості та прозорості при проведенні прийому до вищих навчальних закладів
  6. Авалювання векселів. Видача гарантій на забезпечення оплати векселів
  7. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  8. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  9. Аналіз програмного забезпечення з управління проектами.
  10. Апаратне забезпечення USB
  11. Апаратне забезпечення мереж
  12. Аудит формування і використання власного капіталу та забезпечення зобов'язань.




Переглядів: 394

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст за темами | Заняття 3. Центральні та місцеві органи виконавчої влади. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.