Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інформаційне забезпечення заняття.

  1. Список основних термінів по темі.
  2. Схема, що розкриває систему центральних органів виконавчої влади.
  3. Схема, що розкриває систему місцевих органів виконавчої влади.
  4. Нормативно-правові акти:

· Закон України «Про центральні органи виконавчої влади» від 17.03.2011 р.

· Закон України «Про місцеві державні адміністрації» від 09.04.1999 р.

· Закон України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 р.

· Указ Президента України «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» від 09.12.2010 р.

· Постанова Кабінету Міністрів України «… Типове положення про територіальні органи міністерства…» від 25.05.2011 р.

· Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження рекомендаційних переліків структурних підрозділів обласних, Київської і Севастопольської міських, районних…» від 18.04.2012 р.

 

Заняття 4. Загальні питання реалізації права на державну службу в Україні. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)

Завдання.Сформувати вміння:

- вільно оперувати категоріями: державна служба, державний службовець, патронатний службовець, керівник, спеціаліст, технічний персонал, посадова особа;

- розкривати ознаки державної служби, що обумовлюють її специфіку, обмеження при прийнятті на державну службу, порядок проведення конкурсу на посаду державного службовця, підстави та порядок застосування випробування до особи, що претендує на посаду державного службовця, особливості правового статусу патронатних службовців, права та обов’язки державних службовців, порядок присвоєння рангів державної служби, обмеження при проходженні державної служби;

- визначати які посади належать до посад патронатної служби та хто має право призначати на ці посади, які посади не належать до посад державної служби, як взаємодіють керівник, спеціаліст та технічний працівник;

- аналізувати законодавство, що регулює порядок проведення конкурсу на посаду державного службовця, закріплює вимоги до державних службовців, визначає особливості державної служби, що дозволяє відмежувати її від служби в органах місцевого самоврядування та ін.

Сформувати компетенції:

- володіти правовою термінологією;

- аргументовано висловлювати свою думку та робити висновки;

- аналізувати та узагальнювати правозастосовчу практику;

- визначати та пропонувати шляхи вдосконалення діючого законодавства.

План заняття.

  1. Усно опитати студентів з питань теми заняття.
  2. Вирішити ситуаційні вправи – робота в малих групах.

Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. II.1 Програмне забезпечення
  3. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. XX1. Забезпечення відкритості та прозорості при проведенні прийому до вищих навчальних закладів
  6. Авалювання векселів. Видача гарантій на забезпечення оплати векселів
  7. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  8. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  9. Аналіз програмного забезпечення з управління проектами.
  10. Апаратне забезпечення USB
  11. Апаратне забезпечення мереж
  12. Аудит формування і використання власного капіталу та забезпечення зобов'язань.




Переглядів: 406

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Заняття 3. Центральні та місцеві органи виконавчої влади. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ) | Інформаційне забезпечення заняття.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.