Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Заняття 9. Притягнення до адміністративної відповідальності за правопорушення в окремих сферах державного управління. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)

Завдання.Сформувати вміння:

- аналізуючи надану (виниклу) практичну ситуацію вільно виділити об’єкт правопорушення, його суб’єкт, суб’єктивну та об’єктивну сторону;

- оцінювати правильність накладеного стягнення, враховуючи обтяжуючі або пом’якшуючі обставини справи, строки накладення, юрисдикційних суб’єктів по справі або самостійно визначати вид та розмір стягнення, спираючись на проведену кваліфікацію дій.

Сформувати компетенції:

- володіти правовою термінологією;

- аргументовано висловлювати свою думку та робити висновки;

- працювати з текстами нормативно-правових актів;

- надавати кваліфіковані юридичні консультації;

- користуватися джерелами права для вирішення практичних питань;

- виявляти і правильно кваліфікувати факти порушень законодавства.

План заняття.

  1. Усно опитати студентів з питань теми заняття.
  2. Провести 10-хвилинну контрольну роботу по питанням занять 7, 8 та 9.
  3. Вирішити ситуаційні вправи – робота в малих групах.

Інформаційне забезпечення заняття.

  1. Список основних термінів по темі.
  2. Нормативно-правові акти:

· Кодекс України про адміністративні правопорушення від 07.12.1984 р.

 


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  4. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  5. VІ. План та організаційна структура заняття
  6. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  7. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру
  8. Адаптивні організаційні структури управління.
  9. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  10. Адміністративна відповідальність та строки адміністративної відповідальності
  11. Адміністративне право і державне управління.
  12. Адміністративне правопорушення




Переглядів: 442

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інформаційне забезпечення заняття. | Заняття 10. Порушення справи про адміністративне правопорушення та її розгляд уповноваженим юрисдикційним суб’єктом. (Міні – кейс)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.