Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Заняття 10. Порушення справи про адміністративне правопорушення та її розгляд уповноваженим юрисдикційним суб’єктом. (Міні – кейс)

Завдання.Сформувати вміння:

- вільно оперувати категоріями: підвідомчість справ про адміністративні правопорушення, протокол про адміністративне правопорушення, адміністративне затримання, особистий огляд і огляд речей, вилучення речей і документів, тимчасове вилучення посвідчення водія, тимчасове затримання транспортних засобів, відсторонення осіб від керування транспортними засобами, постанова по справі про адміністративне правопорушення;

- розкривати обставини, що виключають провадження у справі про адміністративне правопорушення, випадки, коли протокол про адміністративне правопорушення не складається, осіб, які беруть участь у провадженні в справі про адміністративне правопорушення, порядок розгляду справи про адміністративне правопорушення;

- визначати осіб, які мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення, органи, правомочні здійснювати адміністративне затримання та його строки, суб’єктів, що наділені правом застосовувати інші заходи забезпечення провадження в справах про адміністративні правопорушення;

- аналізувати законодавство, що регулює процедуру порушення справи про адміністративне правопорушення та її розгляд юрисдикційним суб’єктом, і виявляти наявні прогалини та паралелізм.

Сформувати компетенції:

- володіти правовою термінологією;

- аргументовано висловлювати свою думку та робити висновки;

- працювати з текстами нормативно-правових актів;

- надавати кваліфіковані юридичні консультації;

- належно відстоювати правову позицію суб’єкта, чиї права порушені;

- виявляти і правильно кваліфікувати факти порушень законодавства;

- вміло застосовувати засоби захисту і поновлення порушених прав.

План заняття.

  1. Усно опитати студентів з питань теми заняття.
  2. Міні-кейс по заходам забезпечення провадження у справах про адміністративне правопорушення – робота в малих групах.

 

Інформаційне забезпечення заняття.

  1. Список основних термінів по темі.
  2. Документи по справі про адміністративне правопорушення.
  3. Нормативно-правові акти:

· Кодекс України про адміністративні правопорушення від 07.12.1984 р.

 

Заняття 11. Оскарження і опротестування постанови по справі про адміністративне правопорушення. Виконання постанови про накладення адміністративного стягнення. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)

Завдання.Сформувати вміння:

- вільно оперувати категоріями: оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення, опротестування постанови по справі про адміністративне правопорушення, звернення постанови до виконання, давність виконання постанов про накладення адміністративних стягнень;

- розкривати порядок оскарження та опротестування постанови по справі про адміністративне правопорушення, умови набрання постановою адміністративного органу у справі про адміністративне правопорушення законної сили, порядок виконання постанови про накладення адміністративного стягнення, особливості проваджень по виконанню постанов про накладення окремих видів адміністративних стягнень;

- визначати осіб, які мають право оскаржувати та опротестовувати постанову по справі про адміністративне правопорушення, особливості перегляду постанови судді у справі про адміністративне правопорушення, умови відстрочки виконання постанови про накладення адміністративного стягнення;

- аналізувати законодавство, що регулює процедуру перегляду постанови по справі про адміністративне правопорушення та її виконання, і виявляти наявні прогалини та паралелізм.

Сформувати компетенції:

- володіти правовою термінологією;

- аргументовано висловлювати свою думку та робити висновки;

- працювати з текстами нормативно-правових актів;

- надавати кваліфіковані юридичні консультації;

- належно відстоювати правову позицію суб’єкта, чиї права порушені;

- виявляти і правильно кваліфікувати факти порушень законодавства;

- вміло застосовувати засоби захисту і поновлення порушених прав.

План заняття.

  1. Усно опитати студентів з питань теми заняття.
  2. Провести 10-хвилинну контрольну роботу по питанням занять 9, 10 та 11.
  3. Вирішити ситуаційні вправи – робота в малих групах.

Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. IV. Розгляд зразка виробу.
  4. IV. Розгляд зразка виробу.
  5. IV. Розгляд зразка виробу.
  6. IV. Розгляд зразків виробу.
  7. IV. Розгляд зразків виробу.
  8. VІ. План та організаційна структура заняття
  9. Адміністративна відповідальність за порушення аграрного законодавства
  10. Адміністративна відповідальність за порушення земельного законодавства
  11. Адміністративна відповідальність за порушення митних правил
  12. Адміністративна відповідальність за порушення податкового законодавства.




Переглядів: 389

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Заняття 9. Притягнення до адміністративної відповідальності за правопорушення в окремих сферах державного управління. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ) | Інформаційне забезпечення заняття.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.