Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Заняття 13. Організація адміністративного судочинства. Провадження в суді першої інстанції. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)

Завдання.Сформувати вміння:

- вільно оперувати категоріями: поняття адміністративного судочинства, завдання адміністративного судочинства, принципи адміністративного судочинства, компетенція адміністративних судів, адміністративний позов, судові витрати, правова допомога;

- розкривати зміст окремих принципів адміністративного судочинства, юрисдикцію адміністративних судів щодо вирішення адміністративних справ, систему адміністративних судів, предметну, територіальну та інстанційну підсудність адміністративних справ, підстави для відводу (самовідводу) судді, секретаря судового засідання, експерта, спеціаліста, перекладача, процедуру фіксування судового засідання технічними засобами, стадії підготовчого провадження; порядок розгляду адміністративного позову в суді першої інстанції, види судових рішень;

- визначати осіб, які беруть участь у розгляді адміністративної справи, а також інших учасників адміністративного процесу, критерії належності та допустимості доказів, види судових витрат, строки звернення до адміністративного суду, підстави залишення позовної заяви без розгляду, зупинення та закриття провадження у справі;

Сформувати компетенції:

- володіти правовою термінологією;

- аргументовано висловлювати свою думку та робити висновки;

- працювати з текстами нормативно-правових актів;

- надавати кваліфіковані юридичні консультації;

- належно відстоювати правову позицію суб’єкта, чиї права порушені;

- виявляти і правильно кваліфікувати факти порушень законодавства;

- вміло застосовувати засоби захисту і поновлення порушених прав.

План заняття.

  1. Усно опитати студентів з питань теми заняття.
  2. Вирішити ситуаційні вправи – робота в малих групах.

Інформаційне забезпечення заняття.

  1. Список основних термінів по темі.
  2. Нормативно-правові акти:

· Кодекс адміністративного судочинства України від 06.07.2005 р.


Читайте також:

  1. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  2. II. Організація і проведення спортивних походів
  3. II. Організація перевезень
  4. II. Організація перевезень
  5. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  6. IIІ. Інші учасники провадження у справі про банкрутство
  7. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  8. VІ. План та організаційна структура заняття
  9. X Впровадження Зростання Зрілість Спад Час
  10. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  11. Адміністративний арешт як вид адміністративного стягнення
  12. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії




Переглядів: 494

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інформаційне забезпечення заняття. | Заняття 14. Провадження в адміністративних справах в апеляційній та касаційній інстанції. Перегляд судових рішень Верховним Судом України. (Міні-кейс)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.