Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Заняття 14. Провадження в адміністративних справах в апеляційній та касаційній інстанції. Перегляд судових рішень Верховним Судом України. (Міні-кейс)

Завдання.Сформувати вміння:

- вільно оперувати категоріями: суд апеляційної інстанції, суд касаційної інстанції, апеляційний або касаційний розгляд справи в порядку письмового провадження;

- розкривати порядок і строки апеляційного та касаційного оскарження, вимоги до апеляційної та касаційної скарги, строки розгляду апеляційної та касаційної скарги, межі перегляду судом апеляційної та касаційної інстанції, повноваження суду апеляційної інстанції за наслідками розгляду апеляційної скарги на ухвалу суду, повноваження судів апеляційної та касаційної інстанції за наслідками розгляду апеляційної або касаційної скарги відповідно, види судових рішень суду апеляційної або касаційної інстанції, умови перегляду судових рішень Верховним Судом України;

- визначати осіб, які мають право на апеляційне та касаційне оскарження, на перегляд судових рішень Верховним Судом України, підстави для залишення апеляційної або касаційної скарги без задоволення, а судового рішення без змін, а також підстави для зміни судового рішення або його скасування і ухвалення нового, підстави для провадження за ново виявленими обставинами.

Сформувати компетенції:

- володіти правовою термінологією;

- аргументовано висловлювати свою думку та робити висновки;

- працювати з текстами нормативно-правових актів;

- надавати кваліфіковані юридичні консультації;

- належно відстоювати правову позицію суб’єкта, чиї права порушені;

- виявляти і правильно кваліфікувати факти порушень законодавства;

- коректно складати юридичні документи.

План заняття.

  1. Усно опитати студентів з питань теми заняття.
  2. Провести 10-хвилинну контрольну роботу по питанням занять 13, 14 та 15.
  3. Міні-кейс – робота в малих групах.

Інформаційне забезпечення заняття.

  1. Список основних термінів по темі.
  2. Постанова суду касаційної інстанції.
  3. Ухвала суду апеляційної інстанції.
  4. Нормативно-правові акти:

· Кодекс адміністративного судочинства України від 06.07.2005 р.

 


Читайте також:

  1. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. IIІ. Інші учасники провадження у справі про банкрутство
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  6. V. Прийняття рішень у полі п’ятої інформаційної ситуації
  7. VI. Прийняття рішень у полі шостої інформаційної ситуації
  8. VІ. План та організаційна структура заняття
  9. X Впровадження Зростання Зрілість Спад Час
  10. А/. Верховна Рада України.
  11. Адвокатура України.
  12. Адміністративна відповідальність. Види адміністративних стягнень.




Переглядів: 448

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Заняття 13. Організація адміністративного судочинства. Провадження в суді першої інстанції. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ) | Заняття 15. Особливості провадження в окремих категоріях адміністративних справ. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.