Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






X Впровадження Зростання Зрілість Спад Час

Рис. 2.1. Крива життєвого циклу продукту

У процесі аналізу необхідно також виявити реальних і потен­ційних конкурентів, провести аналіз показників їхньої діяль­ності, визначити сильні і слабкі сторони їхнього бізнесу, фінан­сові можливості, мету і стратегію конкурентів у сфері експансії на ринку, технології виробництва, якості продукції і цінової по­літики. Це дасть змогу передбачити спосіб їхньої поведінки і обра­ти найприйнятніші способи боротьби для зміцнення своїх позицій на ринках збуту.

Аналіз конкурентоспроможності продукції

Поняття конкурентоспроможності товару. Одиничні, групові, інтегральні показники конкурентоспроможності. Методика аналізу їх.

Під конкурентоспроможністю розуміють характеристику про­дукції, що показує її відмінність від товару конкурента як за сту­пенем відповідності конкретній суспільній потребі, так і за ви­тратами на її задоволення.

Оцінювання конкурентоспроможності продукції базується на дослідженні потреб покупця і потреб ринку. Щоб товар задоволь­няв потреби покупця, він має відповідати певним параметрам:

• технічним (властивості товару, сфера його застосування і призначення);

• ергономічним (відповідність товару властивостям людського організму);

• естетичним (зовнішній вид товару);

• нормативним (відповідність товару діючим нормам і стандартам);

• економічним (рівень цін на товар, його сервісне обслуговування, обсяг коштів, які має споживач для задоволення своєї потреби).

Завдання аналізу:

• оцінювання і прогнозування конкурентоспроможності продукції;

• вивчення факторів, що впливають на її рівень;

• розробка заходів для забезпечення необхідного рівня конкурентоспроможності продукції.

Методику аналізу конкурентоспроможності продукції цока-зано нарис. 2.2.

Для оцінювання конкурентоспроможності необхідно зістави­ти параметри аналізованого виробу і відповідного товару-конку-рента з рівним, заданим потребою покупця, і порівняти отримані результати. З цією метою розраховують одиничні, групові та інтег­ральні показники конкурентоспроможності продукції.


Рис, 2.2. Структурно-логічна схема аналізу конкурентоспроможності продукції

Одиничні показники відображають процентне відношення рівня якого-небудь технічного або економічного параметра до ве­личини того самого параметра продукту конкурента:

де § — одиничний параметричний показник;

Р — рівень параметра досліджуваного виробу;

Р100 — рівень параметра виробу, прийнятого за зразок, що за­довольняє потребу на 100 %.

Груповий показник (О) об'єднує одиничні показники (дг) за од­норідною групою параметрів (технічних, економічних) за допомо­гою вагових коефіцієнтів (аг), визначених експортним шляхом:

Інтегральний показник (І) становить відношення групового показника за технічними параметрами (Ст) до групового показ­ника за економічними параметрами (Се):

І=Сте.

Якщо / < 1, то аналізований виріб поступається зразку, а якщо / > 1, то він переважає виріб-зразок або виріб-конкурент за свої­ми параметрами.

 

 


Читайте також:

  1. Аналіз використання прибутку та резервів його зростання
  2. Вибудовування ДС зв’язків зі споживачами як фактор зростання
  3. Визначення середнього абсолютного приросту середніх темпів зростання і приросту
  4. Виробництво. Головні чинники зростання ефективності виробництва.
  5. Від науково-технічного дослідження до його впровадження в масове виробництво складний та ризикований шлях, реалізацією якого займається венчурний бізнес.
  6. Володіння культурою мовлення – важлива умова професійного успіху та фахового зростання.
  7. Впровадження домішки у напівпровідники шляхом іонної імплантації
  8. Впровадження загальнодержавної системи запобігання виробничому травматизму і професійним захворюванням
  9. Впровадження ЗСП у практичну діяльність підприємства
  10. Впровадження інформаційних систем
  11. Впровадження медико-психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей в контексті реалізації здоров’язберігаючої функції ДНЗ.




Переглядів: 1308

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Значення й завдання вивчення та оцінки попиту на продукцію та послуги підприємс­тва. | Оцінка обсягів і динаміки реалізації продукції та послуг.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.