Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






X Впровадження Зростання Зрілість Спад Час

Рис. 2.1. Крива життєвого циклу продукту

У процесі аналізу необхідно також виявити реальних і потен­ційних конкурентів, провести аналіз показників їхньої діяль­ності, визначити сильні і слабкі сторони їхнього бізнесу, фінан­сові можливості, мету і стратегію конкурентів у сфері експансії на ринку, технології виробництва, якості продукції і цінової по­літики. Це дасть змогу передбачити спосіб їхньої поведінки і обра­ти найприйнятніші способи боротьби для зміцнення своїх позицій на ринках збуту.

Аналіз конкурентоспроможності продукції

Поняття конкурентоспроможності товару. Одиничні, групові, інтегральні показники конкурентоспроможності. Методика аналізу їх.

Під конкурентоспроможністю розуміють характеристику про­дукції, що показує її відмінність від товару конкурента як за сту­пенем відповідності конкретній суспільній потребі, так і за ви­тратами на її задоволення.

Оцінювання конкурентоспроможності продукції базується на дослідженні потреб покупця і потреб ринку. Щоб товар задоволь­няв потреби покупця, він має відповідати певним параметрам:

• технічним (властивості товару, сфера його застосування і призначення);

• ергономічним (відповідність товару властивостям людського організму);

• естетичним (зовнішній вид товару);

• нормативним (відповідність товару діючим нормам і стандартам);

• економічним (рівень цін на товар, його сервісне обслуговування, обсяг коштів, які має споживач для задоволення своєї потреби).

Завдання аналізу:

• оцінювання і прогнозування конкурентоспроможності продукції;

• вивчення факторів, що впливають на її рівень;

• розробка заходів для забезпечення необхідного рівня конкурентоспроможності продукції.

Методику аналізу конкурентоспроможності продукції цока-зано нарис. 2.2.

Для оцінювання конкурентоспроможності необхідно зістави­ти параметри аналізованого виробу і відповідного товару-конку-рента з рівним, заданим потребою покупця, і порівняти отримані результати. З цією метою розраховують одиничні, групові та інтег­ральні показники конкурентоспроможності продукції.


Рис, 2.2. Структурно-логічна схема аналізу конкурентоспроможності продукції

Одиничні показники відображають процентне відношення рівня якого-небудь технічного або економічного параметра до ве­личини того самого параметра продукту конкурента:

де § — одиничний параметричний показник;

Р — рівень параметра досліджуваного виробу;

Р100 — рівень параметра виробу, прийнятого за зразок, що за­довольняє потребу на 100 %.

Груповий показник (О) об'єднує одиничні показники (дг) за од­норідною групою параметрів (технічних, економічних) за допомо­гою вагових коефіцієнтів (аг), визначених експортним шляхом:

Інтегральний показник (І) становить відношення групового показника за технічними параметрами (Ст) до групового показ­ника за економічними параметрами (Се):

І=Сте.

Якщо / < 1, то аналізований виріб поступається зразку, а якщо / > 1, то він переважає виріб-зразок або виріб-конкурент за свої­ми параметрами.

 

 


Читайте також:

  1. Аналіз використання прибутку та резервів його зростання
  2. Вибудовування ДС зв’язків зі споживачами як фактор зростання
  3. Визначення середнього абсолютного приросту середніх темпів зростання і приросту
  4. Виробництво. Головні чинники зростання ефективності виробництва.
  5. Від науково-технічного дослідження до його впровадження в масове виробництво складний та ризикований шлях, реалізацією якого займається венчурний бізнес.
  6. Володіння культурою мовлення – важлива умова професійного успіху та фахового зростання.
  7. Впровадження домішки у напівпровідники шляхом іонної імплантації
  8. Впровадження загальнодержавної системи запобігання виробничому травматизму і професійним захворюванням
  9. Впровадження ЗСП у практичну діяльність підприємства
  10. Впровадження інформаційних систем
  11. Впровадження медико-психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей в контексті реалізації здоров’язберігаючої функції ДНЗ.




Переглядів: 607

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Значення й завдання вивчення та оцінки попиту на продукцію та послуги підприємс­тва. | Оцінка обсягів і динаміки реалізації продукції та послуг.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.