Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Визначення середнього абсолютного приросту середніх темпів зростання і приросту

 

За показниками зміни рівнів ряду динаміки (абсолютні прирости, темпи зростання і приросту), отриманим в результаті аналізу початкового ряду, можуть бути розраховані узагальнювальні показники у вигляді середніх величин - середній абсолютний приріст, середній темп зростання, середній темп приросту.

Середній абсолютний приріст може бути отриманий по одній з формул:

або

де n - число рівнів ряду динаміки;

- перший рівень ряду динаміки;

- останній рівень ряду динаміки;

- ланцюгові абсолютні прирости.

Середній темп зростання можна визначити, користуючись формулами:

де n - число розрахованих ланцюгових або базисних темпів зростання;

- рівень ряду, прийнятий за базу для порівняння;

- останній рівень ряду;

- ланцюгові темпи зростання (у коефіцієнтах);

- перший базисний темп зростання;

- останній базисний темп зростання.

 

Між темпами приросту і темпами зростання До існує співвідношення = До - 1, аналогічне співвідношення вірне і для середніх величин.


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. Ocнoвнi визначення здоров'я
  5. X Впровадження Зростання Зрілість Спад Час
  6. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  7. Аналіз використання прибутку та резервів його зростання
  8. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  9. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
  10. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
  11. Балансова теорія визначення статі. Диференціація статі і роль гормонів у цьому процесі.
  12. Безстатеве розмноження, його визначення та загальна характеристика. Спори — клітини безстатевого розмноження, способи утворення і типи спор.




Переглядів: 386

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Показники зміни рівнів ряду динаміки | Визначення в рядах внутрішньорічної динаміки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.