МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Обґрунтування розвитку природоохоронних, рекреаційних, науково-дослідних, естетичних та інших природних комплексів і об'єктівУ межах перспективного соціального планування народного господарства регіону, як і України в цілому, визначають три ступені територіальних соціальних проблем: 1) підвищення рівня життя населення, виходячи із умов соціально-економічного стану держави; 2) створення матеріальної бази для вирівнювання територіальних відмінностей у сфері соціального розвитку, а саме формування соціально-економічної інфраструктури, яка відповідала б спектру потреб; 3) цілеспрямований розвиток таких співвідношень у рівні життя населення, які забезпечили б оптимальні умови для розв'язання економічних проблем з урахуванням територіальних особливостей. Основна мета цього підрозділу полягає у визначенні раціонального масштабу розвитку суспільних відносин щодо організації охорони і використання територій та об'єктів природно-заповідного фонду, відтворення їх природних комплексів для підвищення працездатності, здоров'я і культурно-естетичного рівня населення, тобто виконання соціальної проблеми третього ступеня. Для досягнення поставленої мети потрібно: ♦ зробити кількісний і якісний аналіз розвитку оздоровчих галузей у регіоні за кілька років, стану природоохоронної справи; ♦ виявити тенденції впливу різних чинників на рівень життя населення, його здоров'я і побудувати необхідні формалізовані залежності; ♦ зіставити нормативи потреби рекреаційних ресурсів із їх наявністю і обсягом; ♦ обґрунтувати цільові орієнтири і прогноз розвитку природоохоронних, рекреаційних, естетичних та інших комплексів і об'єктів; ♦ визначити розміри відповідних основних фондів, капітальних вкладень, обсяги будівельно-монтажних робіт, потрібних для створення природного парку; ♦ дати синтез гіпотез і визначити діапазон найвірогідніших рішень у сфері прогнозу перспектив розвитку індустрії оздоровлення і відпочинку населення. По науково-дослідних об'єктах розглядають проблеми розвитку і розміщення стаціонарів моніторингу навколишнього природного середовища, який є системою спостережень, збирання, оброблення, передавання, збереження та аналізу інформації про стан навколишнього природного середовища, прогнозування його змін та розроблення науково обґрунтованих рекомендацій для прийняття управлінських рішень. На території національних природних парків спостерігають за: ♦ станом і забрудненістю поверхневих вод; ♦ станом ґрунтів і рослинного покриву; ♦ станом лісів; ♦ станом фауни парку; ♦ станом ландшафтів; ♦ станом пам'яток природи, історії і культури; ♦ станом і змінами у рекреаційних ресурсах. Організація і ведення моніторингу навколишнього природного середовища на території парку полягає в: ♦ розробленні (визначенні) переліку показників для діагностики стану довкілля; ♦ визначенні мережі пунктів контролю (ПК) і точок спостереження за раціональним використанням і охороною природних ресурсів; ♦ визначенні територій (ділянок), які потребують ведення оперативного (кризового) моніторингу природних ресурсів; ♦ нанесенні даних моніторингу довкілля на картографічні матеріали і вироблення управлінських рішень; ♦ розробленні техніко-економічною обґрунтування витрат на організацію і ведення моніторингу. По всіх комплексах та об'єктах розробляють схеми розвитку будівництва і капітальних вкладень.
|
||||||||
|