МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Paradigmatics and SyntagmaticsThe domain of morphology is the paradigmatics of a word. Morphology studies the forms of words and their paradigms. A paradigm is a set of forms of a word (a boy-boys-a boy’s-boys’).The term “paradigm” is used to designate sets of forms on different linguistic levels . A paradigm on the lexico-semantic level is a set of primarily and secondarily nominative lexico-semantic variants of a word, which constitute its semantic structure (a head is the top part of your body; your mind; the leader or person in charge ; the top or front of something, etc.). On the level of word-building it is a set of derivatives (psyche-psychedelic-psychiatric-psychiatrist-psychiatry-psychic--psychoanalysis-psychoanalyst-psychoanalyze-psychological-psychologist-psychology-psychosis, etc.). On the syntactic level it is a set of transformations of kernel sentences (I havea car-I had a car, I shall have a car-Do you have a car- I don’t have a car-my having a car-for me to have a car, etc.). The domain of syntax is the syntagmatics of a word. A syntagm is a linear sequence of elements (He is a fine boy). In a paradigm words are in paradigmatic relations, they have paradigmatic meanings which are constant, invariable, subject to no change. In a syntagm the once paradigmatic meanings are complicated by syntagmatic meanings which are variable, subject to contextual change. In the syntagm Lovely spring flowers under British bleak skies!( R. Aldington. Death of a Hero) the morpheme –s along with the paradigmatic meaning of plurality acquires contextual (syntagmatic) meanings of emotiveness, expressiveness, intensiveness, and evaluation. Parts of Speech Читайте також:
|
||||||||
|