Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Економічними).

3. Серед економічних благ виділяють:

3.1. – взаємозамінні (субститути);

3.2. – взаємодоповнюючі (комплементарні);

3.3. – довгострокові;

3.4. – недогострокові.

(правильна відповідь – 3.1. - 3.4)

 

4. Завдання: наведіть приклади субститутів та комплементарних економічних благ.

 

5. Так-ні:

5.1. – «В сучасних умовах значно зростає кількість потреб, які задовольняються за допомогою різноманітних послуг – результатом яких є благо – корисний результат»; (так)

Задоволення економічних потреб виступає внутрішнім спонукальним мотивом виробництва, розподілу, обміну та споживання у рамках певної системи соціально-економічних відносин”; (так)

5.3. - “Найважливішою ознакою потреб, у тому числі економічних, є їхній динамічний мінливий характер”. (так)

5.4. - “Одне з фундаментальних положень економічної теорії - економічні потреби людини є безмежними, а виробничі ресурси, які необхідні для задоволення цих потреб, - обмеженими”; (так)

5.5. - “Безмежність потреб і обмеженість ресурсів породжують дію двох законів суспільного розвитку - закону зростання потреб і закону розвитку факторів виробництва”. (так)

 

6. Висловіть своє ставлення до моделей ієрархії людських потреб Ф. Герцберга, А. Маслоу, К. Алдерфера.

У чому важливість класифікації потреб ?

 

8. Удосконалення структури потреб відображає процес розвитку людської особистості та сприяє переходу:

8.1. - від домінування матеріальних до пріоритетного розвитку духовних потреб, пов'язаних з творчістю, пізнанням, самовдосконаленням;

8.2. - від масового виробництва та споживання до індивідуалізації потреб та засобів їх задоволення;

8.3. - від прагнення безперервного нарощування обсягів споживання до розумного самообмеження;

8.4. - від речової структури споживання до переважання у ній послуг;

8.5. - усі відповіді не є вірними.

8.6. - вірна 8.2. та 8.4. (правильна відповідь – 8.1. – 8.4.))

 

9. Так-ні:

9.1. - “Основою зростаючого впливу потреб на розвиток виробництва є підвищення ролі творчої праці та гуманізація виробництва”; (так)

9.2. - “Зростаюча гуманізація, інтелектуалізація праці, впливаючи на формування потреб виробника, ставить відповідні вимоги до виробництва”; (так)

9.3.-“Економічні потреби суспільства спонукають виробництво до розвитку, з тим, щоб все повніше і краще задовольняти різноманітні особисті і виробничі потреби, підвищувати рівень споживання та якість життя”. (так)

 




Переглядів: 359

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Список рекомендованої літератури | Вставте пропущені слова: “Сукупність індивідуальних виробництв (підприємств, фірм) у їхньому взаємозв'язку, взаємодії, взаємообумовленості та взаємозалежності - це

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.