МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Економічними).3. Серед економічних благ виділяють: 3.1. – взаємозамінні (субститути); 3.2. – взаємодоповнюючі (комплементарні); 3.3. – довгострокові; 3.4. – недогострокові. (правильна відповідь – 3.1. - 3.4)
4. Завдання: наведіть приклади субститутів та комплементарних економічних благ.
5. Так-ні: 5.1. – «В сучасних умовах значно зростає кількість потреб, які задовольняються за допомогою різноманітних послуг – результатом яких є благо – корисний результат»; (так) Задоволення економічних потреб виступає внутрішнім спонукальним мотивом виробництва, розподілу, обміну та споживання у рамках певної системи соціально-економічних відносин”; (так) 5.3. - “Найважливішою ознакою потреб, у тому числі економічних, є їхній динамічний мінливий характер”. (так) 5.4. - “Одне з фундаментальних положень економічної теорії - економічні потреби людини є безмежними, а виробничі ресурси, які необхідні для задоволення цих потреб, - обмеженими”; (так) 5.5. - “Безмежність потреб і обмеженість ресурсів породжують дію двох законів суспільного розвитку - закону зростання потреб і закону розвитку факторів виробництва”. (так)
6. Висловіть своє ставлення до моделей ієрархії людських потреб Ф. Герцберга, А. Маслоу, К. Алдерфера. У чому важливість класифікації потреб ?
8. Удосконалення структури потреб відображає процес розвитку людської особистості та сприяє переходу: 8.1. - від домінування матеріальних до пріоритетного розвитку духовних потреб, пов'язаних з творчістю, пізнанням, самовдосконаленням; 8.2. - від масового виробництва та споживання до індивідуалізації потреб та засобів їх задоволення; 8.3. - від прагнення безперервного нарощування обсягів споживання до розумного самообмеження; 8.4. - від речової структури споживання до переважання у ній послуг; 8.5. - усі відповіді не є вірними. 8.6. - вірна 8.2. та 8.4. (правильна відповідь – 8.1. – 8.4.))
9. Так-ні: 9.1. - “Основою зростаючого впливу потреб на розвиток виробництва є підвищення ролі творчої праці та гуманізація виробництва”; (так) 9.2. - “Зростаюча гуманізація, інтелектуалізація праці, впливаючи на формування потреб виробника, ставить відповідні вимоги до виробництва”; (так) 9.3.-“Економічні потреби суспільства спонукають виробництво до розвитку, з тим, щоб все повніше і краще задовольняти різноманітні особисті і виробничі потреби, підвищувати рівень споживання та якість життя”. (так)
|
||||||||
|