Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вставте пропущені слова: “Сукупність індивідуальних виробництв (підприємств, фірм) у їхньому взаємозв'язку, взаємодії, взаємообумовленості та взаємозалежності - це

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . “ .(суспільне виробництво)

 

11. Суспільне виробництво включає наступні стадії:

11.1. - безпосередньо виробництво;

11.2. - розподіл;

11.3. - обмін;

11.4. - споживання. (правільна відповідь -11.1-11.4)

 

12. Вставте пропущене слово: “Свідома доцільна діяльність людини, яка спрямована на створення тих чи інших благ з метою задоволення потреб – це . . . . . “ . (праця)

 

13. Який висновок можна зробити з того, що сьогодні у сфері нематеріального виробництва та послуг розвинутих країн зайнято понад 55 % працездатного населення й виробляється від 60 до 75 % валового національного продукту?

 

14. Так-ні:

14.1. - фундаментальною проблемою економіки є постійне зростання потреб і обмеженість економічних ресурсів для їх задоволення; (так)

До економічних ресурсів зараховують усі природні, людські та створені працею людини ресурси, які використовують у виробництві товарів і послуг; (так)

14.3. - потенційно ресурси (природні, трудові) можуть стати факторами виробництва, коли використовуються в процесі виробництва. (так)

 

15. Сучасна вітчизняна і світова економічна наука до складу факторів виробництва відносить:

15.1. - землю;

15.2. - капітал;

15.3. - працю;

15.4. - підприємницькі здібності;

15.5. - науку;

15.6. - інформацію;

15.7. - знання;

15.8. - усі відповіді є вірними;

15.9. - усі відповіді не є невірними.

 

16. Так-ні:

16.1. - “Виокремлення інформації та знань у самостійний виробничий ресурс зумовлене сучасною науково-технічною революцією”. (так)

16.2. – ”Інформація сприяє максимізації доходу шляхом скорочення трансакційних витрат, пов’язаних із реалізацією ринкових угод, господарських операцій і договорів обміну, проведенням переговорів і прийняттям економічних рішень, контролем та юридичним захистом виконання контракту”. (так)

 

17. Дохід від використання землі в якості виробничого ресурсу виступає у вигляді:

17.1. - заробітної плати;

17.2. - прибутку;

17.3. - відсотка;

Ренти.

 

18. Підприємець у результаті своєї діяльності отримує:

18.1. - заробітну плату;

18.2. - прибуток;

18.3. - відсоток;

18.4. - ренту.

 

19. Так-ні:

19.1. - ”Сукупний суспільний продукт являє собою всю суму матеріальних і духовних благ, створених суспільством за певний проміжок часу (як правило, за рік) ”; (так)

19.2. - ”Однією з форм суспільного продукту є валовий суспільний продукт (ВСП); статистичні органи розраховують його як суму виробленої за рік валової продукції всіх галузей матеріального виробництва”; (так)

19.3. - ”Валова продукція – це загальний обсяг виробленої продукції окремими підприємствами, галуззю, суспільним виробництвом за певний період”; (так)

19.4. - Поступальний розвиток суспільного виробництва, його постійне вдосконалення здійснюються на основі прогресу науки і техніки”.(так)

 

20. Про що йде мова:

20.1.- Технічний прийом, який використовується при прийнятті рішень стосовно максимізації чистого виграшу від певної дії”;

20.2. – Якісні зміни засобів і предметів праці, технологій, форм та методів організації виробництва”;

20.3. – Якісний стрибок у розвитку продуктивних сил суспільства на основі докорінних зрушень у наукових знаннях єнауково-технічною революцією”;

 

21. Вставте пропущені слова: Економічна категорія, яка ха­рактеризує віддачу, результативність виробництва; свідчить не лише про приріст обсягів виробниц­тва, а й про те, якою ціною, якими витратами ре­сурсів досягається цей приріст, тобто свідчить про якість економічного зростання – це . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . ” .

(ефективність суспільного виробництва)


Завдання для “економічної розминки” по темі

 

1. Чому концепція ефективності є центральною в економічному аналізі ?

2. Так-ні:

2.1. – «Цінність кожного основних видів ресурсів (факторів виробництва) полягає у їх корисності, що визначається насамперед продуктивністю, здатністю приносити своєму власникові певний вид доходу». (так)

2.2. – «Безліч економічних цілей при обмеженості ресурсів ставить проблему економічного вибору – вибору найкращого із альтернативних варіантів їх використання, при якому досягається максимальне задоволення потреб при даних витратах». (так)

2.3. - «В загальному розумінні ефективність – це можливість використати найкращим чином те, що має суспільство у своєму розпорядженні для досягнення найкращого результату». (так)

 

3. Поясність, чому перед кожною людиною, фірмою, суспільством в цілому виникають наступні проблеми: Що виробляти? Як виробляти?

Для кого виробляти?

 

4. Чим можна пояснити необхідність раціонального ведення господарства, раціональної діяльності ?

 

5. Запитання: Поясніть, чи можите Ви погодитись з наступними вихідними посилками економічної теорії:

5.1. - «Суб’єктом господарства є «homo economicus» - розумний (раціональний) індивід, добре навчений, має глибокі загальні і професійні знання, а також великий практичний досвід. Його метою є досягнення максимальних результатів при даних витратах ресурсів або мінімізація витрат при досягненні визначеної цілі»;

5.2. – «Кожний господарюючий суб’єкт прагне до максимізації: споживач – задоволення своїх потреб, фірма - прибутку, держава – рівня добробуту людей»?

 

6. Поясніть, чому в реальній дійсності люди завжди мають справу з альтернативними витратами? Який зміст вкладається в поняття «альтернативні витрати»?

 

7. Чи поділяєте Ви наступне твердження: «Якби ресурси не були обмеженими, то не існувало б і проблеми найкращого, оптимального розподілу їх між різними напрямками використання, підвищення ефективності їхнього використання, а також встановлення правил і способів розподілу»?




Переглядів: 740

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Економічними). | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.