МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вставте пропущені слова: “Сукупність індивідуальних виробництв (підприємств, фірм) у їхньому взаємозв'язку, взаємодії, взаємообумовленості та взаємозалежності - це. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . “ .(суспільне виробництво)
11. Суспільне виробництво включає наступні стадії: 11.1. - безпосередньо виробництво; 11.2. - розподіл; 11.3. - обмін; 11.4. - споживання. (правільна відповідь -11.1-11.4)
12. Вставте пропущене слово: “Свідома доцільна діяльність людини, яка спрямована на створення тих чи інших благ з метою задоволення потреб – це . . . . . “ . (праця)
13. Який висновок можна зробити з того, що сьогодні у сфері нематеріального виробництва та послуг розвинутих країн зайнято понад 55 % працездатного населення й виробляється від 60 до 75 % валового національного продукту?
14. Так-ні: 14.1. - фундаментальною проблемою економіки є постійне зростання потреб і обмеженість економічних ресурсів для їх задоволення; (так) До економічних ресурсів зараховують усі природні, людські та створені працею людини ресурси, які використовують у виробництві товарів і послуг; (так) 14.3. - потенційно ресурси (природні, трудові) можуть стати факторами виробництва, коли використовуються в процесі виробництва. (так)
15. Сучасна вітчизняна і світова економічна наука до складу факторів виробництва відносить: 15.1. - землю; 15.2. - капітал; 15.3. - працю; 15.4. - підприємницькі здібності; 15.5. - науку; 15.6. - інформацію; 15.7. - знання; 15.8. - усі відповіді є вірними; 15.9. - усі відповіді не є невірними.
16. Так-ні: 16.1. - “Виокремлення інформації та знань у самостійний виробничий ресурс зумовлене сучасною науково-технічною революцією”. (так) 16.2. – ”Інформація сприяє максимізації доходу шляхом скорочення трансакційних витрат, пов’язаних із реалізацією ринкових угод, господарських операцій і договорів обміну, проведенням переговорів і прийняттям економічних рішень, контролем та юридичним захистом виконання контракту”. (так)
17. Дохід від використання землі в якості виробничого ресурсу виступає у вигляді: 17.1. - заробітної плати; 17.2. - прибутку; 17.3. - відсотка; Ренти.
18. Підприємець у результаті своєї діяльності отримує: 18.1. - заробітну плату; 18.2. - прибуток; 18.3. - відсоток; 18.4. - ренту.
19. Так-ні: 19.1. - ”Сукупний суспільний продукт являє собою всю суму матеріальних і духовних благ, створених суспільством за певний проміжок часу (як правило, за рік) ”; (так) 19.2. - ”Однією з форм суспільного продукту є валовий суспільний продукт (ВСП); статистичні органи розраховують його як суму виробленої за рік валової продукції всіх галузей матеріального виробництва”; (так) 19.3. - ”Валова продукція – це загальний обсяг виробленої продукції окремими підприємствами, галуззю, суспільним виробництвом за певний період”; (так) 19.4. - “Поступальний розвиток суспільного виробництва, його постійне вдосконалення здійснюються на основі прогресу науки і техніки”.(так)
20. Про що йде мова: 20.1.- “Технічний прийом, який використовується при прийнятті рішень стосовно максимізації чистого виграшу від певної дії”; 20.2. – “Якісні зміни засобів і предметів праці, технологій, форм та методів організації виробництва”; 20.3. – “Якісний стрибок у розвитку продуктивних сил суспільства на основі докорінних зрушень у наукових знаннях єнауково-технічною революцією”;
21. Вставте пропущені слова: “Економічна категорія, яка характеризує віддачу, результативність виробництва; свідчить не лише про приріст обсягів виробництва, а й про те, якою ціною, якими витратами ресурсів досягається цей приріст, тобто свідчить про якість економічного зростання – це . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ” . (ефективність суспільного виробництва) Завдання для “економічної розминки” по темі
1. Чому концепція ефективності є центральною в економічному аналізі ? 2. Так-ні: 2.1. – «Цінність кожного основних видів ресурсів (факторів виробництва) полягає у їх корисності, що визначається насамперед продуктивністю, здатністю приносити своєму власникові певний вид доходу». (так) 2.2. – «Безліч економічних цілей при обмеженості ресурсів ставить проблему економічного вибору – вибору найкращого із альтернативних варіантів їх використання, при якому досягається максимальне задоволення потреб при даних витратах». (так) 2.3. - «В загальному розумінні ефективність – це можливість використати найкращим чином те, що має суспільство у своєму розпорядженні для досягнення найкращого результату». (так)
3. Поясність, чому перед кожною людиною, фірмою, суспільством в цілому виникають наступні проблеми: Що виробляти? Як виробляти? Для кого виробляти?
4. Чим можна пояснити необхідність раціонального ведення господарства, раціональної діяльності ?
5. Запитання: Поясніть, чи можите Ви погодитись з наступними вихідними посилками економічної теорії: 5.1. - «Суб’єктом господарства є «homo economicus» - розумний (раціональний) індивід, добре навчений, має глибокі загальні і професійні знання, а також великий практичний досвід. Його метою є досягнення максимальних результатів при даних витратах ресурсів або мінімізація витрат при досягненні визначеної цілі»; 5.2. – «Кожний господарюючий суб’єкт прагне до максимізації: споживач – задоволення своїх потреб, фірма - прибутку, держава – рівня добробуту людей»?
6. Поясніть, чому в реальній дійсності люди завжди мають справу з альтернативними витратами? Який зміст вкладається в поняття «альтернативні витрати»?
7. Чи поділяєте Ви наступне твердження: «Якби ресурси не були обмеженими, то не існувало б і проблеми найкращого, оптимального розподілу їх між різними напрямками використання, підвищення ефективності їхнього використання, а також встановлення правил і способів розподілу»?
|
||||||||
|